تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس مرکز بهداشت جیرفت مطرح کرد؛

آغاز طرح سلامت نوروزی در شهرستان جیرفت

فرزانه برخوری از آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۱ در جیرفت خبر داد.
آغاز طرح سلامت نوروزی در شهرستان جیرفت
به گزارش "راه آرمان"  فرزانه برخوری رئیس مرکز بهداشت جیرفت گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و ایام تعطیلات نوروزی و افزایش فعالیت بیشتر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، لازم است نظارت بر این گونه مراکز و اماکن تشدید گردد.
 
وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام سلامت در ایام بحران کرونا افزود: طی ۱۲ ماه گذشته بازرسان بهداشت محیط با تمام توان گاهاً در سه شیفت کاری در راستای سلامت مواد غذایی و پیشگیری از شیوع کرونا تلاش کردند.
 
برخوری ادامه داد: برنامه سلامت نوروزی به منظور حفظ سلامت همشهریان عزیز و تأمین و ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی توسط تیم‌های نظارتی متشکل از بازرسان بهداشت محیط، نیروهای هلال احمر، اماکن نیروی انتظامی، دامپزشکی، اداره استاندارد و ظرفیت بالقوه سپاه پاسداران شهرستان جیرفت به اجراء در می‌آید.
 
وی تصریح کرد: در این طرح هر روز ۷ تیم ۴ تیم ۲ نفره شهری ۲ تیم روستایی و یک تیم واکنش سریع با هدف بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و حضور یک تیم کشیک ستاد به منظور پاسخگویی به شکایات مردمی شماره ۰۳۴۴۳۲۱۸۵۱۲ فعالیت می‌کنند.
 
رئیس مرکز بهداشت جیرفت عنوان کرد: با توجه به افزایش مجدد بیماران کرونایی از همشهریان  محترم به خصوص متصدیان صنوف تقاضا داریم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تیم‌های نظارتی طرح سلامت نوروزی همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی گفت: هدف از این برنامه، تشدید نظارت‌های بهداشتی هدفمند، حفظ سلامت شهروندان،  ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه است.
 
برخوری افزود: در این طرح، تمامی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن حساس در برنامه تشدید نظارت‌های بهداشتی قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcevn8znjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما