کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد؛

افزایش ضریب خود اتکایی، پایداری تولید و تأمین امنیت غذایی در جنوب کرمان

3 فروردين 1401 ساعت 12:35

حسین صالحی گفت: اهتمام لازم برای افزایش ضریب خود اتکایی، پایداری تولید و تأمین امنیت غذایی با قوّت تمام ادامه دارد.


به گزارش راه آرمان؛حسین صالحی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:در ایام تعطیلات رسمی عید نوروز جهاد کشاورزی تعطیل نیست و همکاران کشیک در منطقه فعال هستند.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در این بازدید نوروزی ضمن حضور در مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی حومه و همچنین مراکز جهاد کشاورزی حسین‌آباد، دهنو و هلیل هوکرد جیرفت از نزدیک روند پایش و کنترل آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز مزارع گندم شهرستان‌های جیرفت را مورد ارزیابی قرار دادند.
 
صالحی ضمن خداقوّت و ارائه توصیه‌های فنی به همکاران کشیک مستقر در مدیریت‌های جهاد کشاورزی و بالاخص نیروهای خط مقدم مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها بر ضرورت ادامه رصد و پایش مزارع گندم، و توصیه به کشاورزان درخصوص انجام آبیاری اصولی، تغذیه تکمیلی مزارع و مبارزه با آفت سن گندم تأکید کرد.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کشاورزان و تلاش‌گران و فعالان عرصه تولید محصولات کشاورزی و دامی و شیلات و همچنین پرسنل جهاد کشاورزی به ویژه همکاران مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها به عنوان نیروهای خط مقدم خدمت‌رسانی و تولید تشکر و قدردانی نمود.
 
وی گفت: امید است با شروع قرن جدید و آغاز سال جدید که سال تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است، با استمرار فعالیت‌ها شاهد افزایش کمّی و کیفی در مزارع گندم و توسعه بخش کشاورزی منطقه باشیم و در همین راستا تلاش و توجه ویژه و اهتمام لازم برای افزایش ضریب خود اتکایی، پایداری تولید و تأمین امنیت غذایی با قوّت تمام ادامه دارد و این عرصه تعطیل نخواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 125698

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125698/افزایش-ضریب-خود-اتکایی-پایداری-تولید-تأمین-امنیت-غذایی-جنوب-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir