تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
۰
plusresetminus
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان؛

پایش عرصه‌های منابع طبیعی با پهپاد از اراضی ملّی شهرستان جیرفت

خانباز امیرافضلی از اراضی ملّی بخش اسفندقه شهرستان جیرفت بازدید میدانی کرد.
پایش عرصه‌های منابع طبیعی با پهپاد از اراضی ملّی شهرستان جیرفت
به گزارش "راه آرمان"؛ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، ضمن بازدید از پایگاه ویژه حفاطت از منابع طبیعی اسفندقه شهرستان جیرفت با مسئول این پایگاه گفتگو کرد.
 
امیرافضلی در ادامه ضمن پایش عرصه‌های منابع طبیعی با پهپاد از اراضی ملّی روستای قرقطوئیه بازدید به عمل آورد و از نزدیک با کشاورزان این منطقه گفتگو کرد.
 
در این دیدار امیرافضلی ضمن تأکید بر لزوم مشارکت جوامع محلی در حفاظت و حمایت از عرصه‌های ملّی، حاضرین را نسبت به اطفاء به موقع حریق‌های احتمالی در این منطقه توجیه کرد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اشاره بر رعایت حد و مرز اراضی ملّی و مستثنیات به اهمیّت حفظ و حراست از عرصه‌های ملّی منطقه تأکید کرد و افزود: منابع طبیعی بزرگترین ثروت ملّی است که باید با فرهنگ‌سازی صحیح در جهت صیانت از این سرمایه عمومی و انتقال آن به نسل‌های بعد تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملّی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملّی و ... که بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی می‌باشد اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
 
امیرافضلی از افزایش گشت و حضور پررنگ نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه‌های ملّی جنوب کرمان در ایام نوروز خبر داد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خطاب به نیروهای کشیک این یگان بیان کرد: هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفین و متجاوزین به عرصه‌های ملّی و منابع طبیعی صورت گرفته است و مقرر شد این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک‌رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdzk0ffyt0x56.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما