تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۹
۰
plusresetminus
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان:

پلیس کرمان با خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی برخورد می کند

اسماعیل خوشوقت گفت: پلیس کرمان با خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی برخورد می کند.
پلیس کرمان با خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی برخورد می کند
به گزارش راه آرمان؛ اسماعیل خوشوقت گفت: در پی نارضایتی تعداد زیادی از شهروندان نسبت به آلودگی صوتی برخی از خودروها در معابر شهر کرمان، پلیس راهنمایی و رانندگی با طرح‌ریزی عملیات ترافیکی و هماهنگی با مرجع قضایی، طرح امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای دارای آلودگی صوتی را اجرا کرد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، خودروهایی که با ایجاد آلودگی صوتی از طریق پخش موسیقی با صدای خیلی زیاد و ... موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند و تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف خواهند ماند.

این مقام پلیس تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از مطالبات مردم است و این طرح بازخورد بسیار خوبی داشته و شهروندان مراتب قدردانی خود را از پلیس ابراز داشته اند و همچنین در بعد اصلاح رفتار رانندگان پر خطر نیز شاهد تاثیرات قابل قبولی بوده ایم.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: طبق ماده ۱۶۳ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب بوق های شیپوری و بطور کلی هر نوع وسیله اخباری صوتی با صدای ناهنجار و غیرعادی و همچنین زدن بوق های ممتد یا غیر ضروری یا مکرر در محل هایی که این عمل به وسیله علامتی منع شده باشد ممنوع است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcj8ieviuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین