تاریخ انتشار :شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان بیان کرد: ستاد کرونای استان و کشور بر آموزش حضوری تاکید دارند و بر همین اساس فعالیت مدارس استان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری خواهد بود.
آموزش حضوری مدارس کرمان از ۱۴ فروردین
به گزارش راه آرمان؛  رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان روز گذشته ۵ فروردین ماه با تبریک سال ۱۴۰۱ و اشاره به شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد نقش موثری در تحقق شعار سال دارد.

وی بیان کرد: امروز با توجه به تعطیلات نوروزی و مسافرت‌های این ایام از ستاد اسکان شهرستان سیرجان که بعد از شهر کرمان یکی از پر جمعیت‌ترین ستاد‌های اسکان شهرستانی است بازدید داشتیم که جا دارد از همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرجان که برای خدمات‌دهی به همکاران و مسافران نوروزی از دل و جان کار می‌کنند، تشکر کنم.

رضایی افزود: امیدواریم با توجه به مصوبه ستاد کرونای استان و کشور در خصوص بازگشایی مدارس با رعایت تمامی قوانین و مقررات بهداشتی، دانش‌آموزان به سوی آموزش حضوری در مدارس سوق داده شوند تا با توجه به کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های بیماری کرونا بتوانیم دانش‌آموزان را به طور کامل به صورت حضوری در کلاس‌های درس ببینیم، زیرا آموزش حضوری نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه ستاد کرونای استان و کشور  تاکید بر آموزش حضوری دارند که بر همین اساس فعالیت مدارس استان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری خواهد بود.
رضایی تاکید کرد: از مدیران آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان و مدیران مدارس، تقاضا دارم تا زمینه حضور دانش‌آموزان را در کلاس‌های درس در ۱۴ فروردین ماه جاری فراهم کنند.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌ها و برنامه‌های ما تشویق و فراهم کردن زمینه حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه است که از مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان سیرجان خواهشمندیم نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا این دانش‌آموزان از سنین کودکی و نوجوانی از فضایل نماز جمعه بهره‌مند شوند.
 
رضایی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی همه در قبال آموزش و پرورش و نسل آینده بسیار مهم است، گفت: هر کسی در برابر نسل آینده خود مسئول است لذا کسانی از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند برای ساخت مدارس در سراسر استان کمک و همتی پایدار داشته باشند زیرا فضای آموزشی مناسب می‌تواند وضعیت آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان را برای آینده‌ای روشن‌تر و جامعه‌ای بهتر، بهبود دهد.
 
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcaemn6m49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین