تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
۰
plusresetminus
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان؛

۷۸۰۰ بسته معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان توزیع شد

محمد علی روح الهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از توزیع ۷ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان خبر داد.
۷۸۰۰ بسته معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان توزیع شد

به گزارش "راه آرمان " محمدعلی روح‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری فاز دوم ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان به مناسبت عید نوروز و نیمه شعبان اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش توزیع ۷ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در برنامه است.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا، خانوارهای کم برخوردار و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود افزود: این بسته‌ها توسط ۸۰ گروه جهادی همکار ستاد در سطح استان کرمان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان ابتدا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا را در برنامه داشت بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه، عدس، لوبیا، قند و شکر است.

وی با بیان اینکه در سال گدشته چندین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت‌های مختلف برگزار شد گفت: در این رزمایش‌ها توزیع بسته‌های معیشتی، گوشت، لوازم التحریر، بخاری، جهیزیه و ... در بین خانواده‌های هدف توزیع شده است.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات زیادی برای مردم ما ایجاد کرده است ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و اقشار آسیب‌پذیر را از همان ابتدا در برنامه داشته است.
انتهای پیام https://armanekerman.ir/vdcgtn9qzak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین