تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت خبر داد؛

کشف بیش از ۲۹۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی

رحمان مقبلی گفت: تداوم طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بر اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت می‌گیرد.
کشف بیش از ۲۹۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رحمان مقبلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۲۹۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی توسط اکیپ سیار بازرسی بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت در اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی ویژه تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ کشف شد.
 
مقبلی افزود: در راستای تداوم طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بر اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی با هدف تأمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان، اکیپ سیار کارشناسان دامپزشکی شهرستان جیرفت در ایام نوروز ۱۴۰۱ به صورت مستمر انجام گرفت.
 
وی در ادامه بیان کرد: در این بازرسی‌ها مقدار ۲۹۲ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد و غیر بهداشتی کشف، ضبط، صورتجلسه شده و از چرخه مصرف انسانی خارج و جهت انجام معدوم‌سازی با نظارت مراجع قضایی  به محل اداره دامپزشکی منتقل گردید.
 
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جیرفت از همشهریان جیرفتی درخواست نمود فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از فروشگاه‌ها، مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و در صورت برخورد با موارد غیربهداشتی مراتب را با شماره ۱۵۱۲ گزارش دهند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcd5k0foyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما