تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
۰
plusresetminus
رضا رضایی در جلسه "فعالیت حضوری مدارس" بر ضرورت اقناع سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تاکید کرد.
ضرورت اقناع سازی افکار عمومی برای فعالیت حضوری مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش "راه آرمان"  رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری در مدارس کشور از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ شروع می شود.

وی افزود: ضرورت فعالیت حضوری مدارس بعد از گذشت بیش از ۲ سال از شیوع بیماری کرونا در کشور، بیش از پیش احساس می شود، در مدارس به جای جمع آوری آمار حاضران در کلاس باید آمار غایبان جمع آوری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازگشایی حتی در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موثر است و باعث می شود اول مهر ۱۴۰۱ مدارس را باشکوه تر بازگشایی کنیم.

رضایی گفت: تیم بازرسی از روند آموزش حضوری در مدارس در اداره کل تشکیل شده و لازم است بازرسان اداره کل در مراسم صبحگاهی در جمع دانش آموزان صحبت کنند تا موضوع فعالیت حضوری در مدارس تبیین شود.

وی اظهار داشت: همه امکانات مدارس باید سنجیده شود، در زمینه بهداشت مدارس و نظافت سرویس های بهداشتی، راهروها، کلاس ها و تهویه مناسب کلاس های درس اقدامات لازم انجام شود، استفاده از ماسک الزامی است و مدیران مدارس باید جلساتی با اولیای هر مدرسه تشکیل دهند و در زمینه رصد وضعیت عمومی دانش آموزان تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: امیدواریم همه اولیا، فرهنگیان، همچنین مسئولان سایر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در زمینه نهادینه سازی این موضوع که "تا چه زمانی می توانیم به آموزش مجازی ادامه دهیم؟" و آسیب های آموزش مجازی و نتایج مثبت آموزش چهره به چهره همت داشته باشند و همه باید به این نتیجه برسیم که آموزش مجازی نمی تواند پایه آموزش دانش آموزان باشد بلکه می تواند به عنوان ابزار مکمل استفاده شود.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjyievmuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین