تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
۰
plusresetminus
رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از پایگاه های مطالعاتی نوروزی در شهرستان رودبار جنوب از فعالیت بیش از ۸۰ پایگاه مطالعاتی نوروزی در استان ویژه دانش آموزان کنکوری خبر داد.
فعالیت بیش از ۸۰ پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزی در استان کرمان
 به گزارش "راه آرمان" رضا رضایی در حاشیه بازدید از پایگاه های مطالعاتی نوروزی در شهرستان رودبار جنوب گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در هر شهرستان یا منطقه استان حداقل یک پایگاه دخترانه و یک پایگاه پسرانه برای مطالعه دانش‌آموزان در ایام نوروز راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم به پایگا‌ه‌های مطالعه‌ای که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است مراجعه کنند و شرایط مهیا شده را ببینند تا با نظارت خانواده‌ها، دانش‌آموزان مطالعه لازم را داشته باشند.

رضایی افزود: دانش‌آموزان با حضور در این پایگاه‌ها در کنار سایر دانش‌آموزان حضور پیدا می‌کنند و این مساله می‌تواند به عنوان یک عامل تشویقی عمل کند و همچنین در این پایگاه‌ها، دانش‌آموزان از روند مطالعاتی یکدیگر آگاه می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  ضمن تقدیر و تشکر از شرکت صنعتی معدنی گهر زمین، فراهم کردن زمینه مطالعه در یک فضای آرام و دسترسی دانش آموزان به خدمات مشاوره ای را از مهمترین اهداف راه اندازی پایگاه های مطالعاتی نوروزی دانست و افزود: دانش آموزان کنکوری مناطق جنوبی در ۹ پایگاه مطالعاتی استان ثبت نام کرده اند و در ایام نوروز به مطالعه دروس خود به صورت شبانه روزی با حمایت شرکت صنعتی معدنی گهر زمین مشغول هستند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت دانش آموزان، مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های کشور هستم.

وی از کنکور سراسری، نمرات نهایی، المپیاد های علمی و جشنواره های مختلف علمی و فرهنگی به عنوان چهار شاخصه اصلی بررسی کیفیت فعالیت آموزشی و پرورشی نام برد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به صورت ماهیانه در شاخصه های ذکر شده ارزیابی می شوند.

رضایی با تقدیر و تشکر از شرکت صنعتی معدنی گهر زمین در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای ویژه دانش آموزان کنکوری خواستار همکاری همه بنگاه های اقتصادی و معادن استان جهت ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان کنکوری رودبار جنوب گفت: در صورت کسب رتبه تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری به این دانش آموزان از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان یک دستگاه لپ تاپ اهدا می شود.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از پایگاه مطالعاتی دبیرستان دخترانه رودبار جنوب بازدید کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcf0tdyxw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین