تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: امام راحل در همان سال ۵۸ بعد از رویت نتایج رای گیری اعلام کردند؛ که ۱۲ فروردین هم عید مذهبی است و هم عید ملی و یوم الله است که همیشه باید بزرگ و گرامی داشته شود.
۱۲ فروردین عیدی مذهبی، ملی و یوم الله است / تنها راه نجات و سعادت بشریت پیروی از شعار جمهوری اسلامی است/ امام خمینی (ره) مبدع و مبتکر نظریه جمهوری اسلامی بود
به گزارش "راه آرمان " مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین در گلزار بین المللی شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت دانشگاه شهید با هنر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تبریک این روز عنوان کرد: در سال ۱۳۵۸ امام راحل آغاز حکومت الله با عنوان جمهوری اسلامی و ختم حکومت طاغوتی و سلطنتی را در روز ۱۲ فروردین ماه بعد از رای ۹۸ درصدی ملت ایران اعلام کرد.

وی افزود: در سال ۵۸ تمام ملت ایران با اعتقاد و با تمام وجود به جمهوری اسلامی رای دادند و امام راحل با تکیه بر این نتیجه بامداد روز ۱۲ فرورین در یک بیانیه اعلام کردند که کنگه های حصر پادشاهی فرو ریخت و حکومت طاغوت در هم پیچیده شد و حکومت الله آغاز شده است.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امام راحل در همان روز اعلام کردند؛ که ۱۲ فروردین هم عید مذهبی است و هم عید ملی و یوم الله است که همیشه باید بزرگ داشته شود.

حاج آقا علیمرادی اذعان کرد: خداوند مقدر کرده است که برملت مستضعف منت گذارده و عزت و شرافت را در سایه کرامت انسانی به ملت ایران عطا کند و مصداق بارز آیه و نرید ان نمن المستضعفون فی الارض است.
 
وی ادامه داد: اکنون جهان اسلام پیشوایی نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و دنباله روی راه ملت معتقد ایران است زیرا خداوند به ملت متقین و مومنان نوید وراثت در زمین داده است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی ابراز کرد: اکنون وارثان زمین شهدا و صلحا و رهبر آنها سردار سلیمانی است زیرا این سرباز ولایت در مکتب امامین انقلاب و معصومین ذوب شده بود و هرگز برای خودش و خانواده اش زندگی نکرد بلکه خود را قربانی و نذر انقلاب کرده بود.
 
نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری افزود: ای مسئولین ومردمان ایران زمین  این شرافت و عزت اکنون به شما رسیده است و پرچم اسلام در دستان شما به اهتزار درآمده است  زیرا اگر از این جایگاه پاسداری کنید بی شک در پهنه تاریخ عزت مند خواهید ماند و در مسیر انقلاب به مقصودنهایی خواهید رسید.
 
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مبدع و مبتکر نظریه جمهوری اسلامی بود زیرا جمهوریت در کنار اسلامیت یک مکتب جدید و یک نظام سیاسی در جهان بود که نمونه نداشت وامام این نوع جدید حکومت داری را به جهانیان و اسلام گرایان معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی اذعان کرد: تنها راه بقاء و تکامل جمهوری اسلامی ایران پیروری از اهدافی است که رهبر انقلاب آنها را نشانه گرفته است و مرتب چراخ مسیر را در جهت گم نشدن راه روشن نگه داشته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تنها راه نجات بشر حاکمیت اسلام است زیرا از تمام نظریاتی که در جهان حاکم است هیچ کدام مسیر سعادت بشر نخواهد بود و البته در کنار اسلام حضور مردم و رای انها بسیار مهم است پس جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر تنها شعار انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین علی مرادی در پایان خاطر نشان کرد: هر جا و در هر مسئله ایی چه اقتصادی، چه امنیتی و ... مردم در صحنه حضور داشته اند انقلاب موفق و پیروز و سربلند بوده است و بنابر این کارگزاران نظام هم باید مانند مردم پایبند به اسلام بوده و از نظام اسلامی پاسداری کنند.

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcipwazrt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما