تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد؛

نیسان با ۲۳۷ کیلو تریاک توقیف شد

رضا محمدرضایی از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲۳۷ کیلو تریاک در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
نیسان با ۲۳۷ کیلو تریاک توقیف شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد با هوشیاری در پایش خودروهای عبوری از يک دستگاه وانت نیسان ۲۳۷ کیلو ترياک كشف كردند.
 
محمدرضایی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد شهرستان جیرفت که طی ایام نوروز حضور پررنگ‌تری در معابر و محورهای پر تردد این بخش خوش آب و هوا دارند هنگام پایش خودروهای عبوری محور اصلی این منطقه یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی متوقف كردند.
 
وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۳۷ كيلو ترياک كه به طرز ماهرانه‌ای در قسمت بار و دیگر قسمت‌های داخل این خودرو جاساز شده بود كشف و در اين رابطه یک متهم را دستگیر كردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به تحویل این متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس در راستای مقابله با معضل مخرب اعتياد از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و طی ایام نوروز نیز با تلاش و جدیّت بیشتری مأموریت‌های حوزه نظم و امنیت را به انجام می‌رساند که در این رابطه از همگان می‌خواهیم ضمن خودداری از گرایش به هرگونه ماده مخدر، هرگونه مورد مربوط به حمل و توزیع مواد افیونی را به پلیس گزارش کنند.
 
محمدرضایی در پایان با تأکید بر عزم پلیس در حوزه مواد مخدر، بیان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfjtdycw6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما