تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
۰
plusresetminus
سید حمیدرضا توحیدی با بیان اینکه پنج نرم افزار توسط مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان طراحی شده است، گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ابتدا در مسجد فعالیت می کرد و هم اکنون توانسته ایم بیست مرکز فعالیت را در کرمان ایجاد کنیم.
طراحی ۵ نرم افزار قرآنی توسط مجمع/ فعالیت بیست مرکز مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در سطح شهر کرمان
به گزارش راه آرمان؛ سید حمیدرضا توحیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و طلیعه ماه خدا و بهار قرآن کریم ماه مبارک رمضان گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، مجمعی مردمی است که از سال 1369 به همت جمعی از قاریان کرمانی راه اندازی شد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در خصوص اقدامات اتخاذ شده توسط مجمع ابراز کرد: در مجمع با توجه به احساس نیاز در جامعه، شیوه آموزشی برای تدریس و آموزش قرآن کریم طراحی شد و همچنین سطح بندی افراد جهت یادگیری در مجمع مد نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از دیگر اقدامات انجام شده در مجمع می توان به حذف برخی از آموزش ها اشاره داشت، اظهار کرد: با روشی که در مجمع اتخاذ شد، آموزش قرآن طراحی و دوره های روانشناسی رشد برای مربیان در نظر گرفته شد.

توحیدی با تأکید بر اینکه روش آموزشی را چندین بار مورد بازنگری قرار داده ایم، عنوان کرد: خروجی روش آموزشی مجمع، چابک و مؤثر شد به گونه ای که امروز این شیوه کارآمد در کشور شناخته شده است.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به اینکه در مراکز مجمع سعی کرده ایم محل رشد ایجاد کنیم، تصریح کرد: در کلاس های ما امکانات تفریحی وجود دارد.

وی با بیان اینکه پنج نرم افزار توسط مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان طراحی شده است، عنوان کرد: راه اندازی کتابخانه، استودیو، آموزشگاه زبان، دریافت نمایندگی دانشگاه علوم و حدیث و غیره از اقدامات انجام شده از ابتدای تأسیس تاکنون بوده است.

توحیدی ابراز کرد: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ابتدا در مسجد فعالیت می کرد و هم اکنون توانسته ایم بیست مرکز فعالیت را در کرمان ایجاد کنیم که همه این مراکز در ساختمان های مستقل هستند.

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به اینکه 110 هزار نفر در طول سال های گذشته در مجمع ثبت نام شده اند، تصریح کرد: در ترم زمستان سال گذشته تعداد هزار و 433 نفر در قالب 226 کلاس حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه های ترم بهار از امروز شروع می شود، خاطر نشان کرد: جلساتی را با اقشار مختلف برای فعالیت های مجمع داشته ایم تا هم یاران قرآن این پیام و نیاز را به زبان های مختلف اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcb0sb85rhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما