تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان کرمان خبر داد.
طرح اطعام مهدوی در استان کرمان در حال اجرا است
به گزارش راه آرمان؛  یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در برنامه زنده تلویزیونی لحظه دیدار به مناسبت ماه مبارک رمضان به برنامه‌های مختلف این نهاد در ماه مبارک رمضان به‌منظور حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ویژه‌برنامه‌هایی توسط این نهاد در این هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌منظور حمایت از ایتام تحت حمایت طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر در استان اجرا می‌شود و مردم نیکوکار استان می‌توانند با حمایت از ایتام برکت را به خانه خود ببرند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع سبدهای معیشتی طبق روال سال‌های گذشته بین مددجویان و نیازمندان خبر داد و افزود: سفره‌های اطعام یکی از ویژه‌برنامه‌هایی است که هرساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و طی چند سال اخیر به دلیل شیوع کرونا این برنامه لغو شد که در صورت موافقت ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی امسال به دنبال این هستیم این سنت حسنه را اجرا کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان که به دلیل برخی مشکلات ازجمله بیماری سال گذشته موفق نشده‌اند روزه‌بگیرند و مشمول کفاره غیر عمد هستند می‌توانند با پرداخت کفارات خود به این نهاد به یاری نیازمندان واقعی در این ماه مبارک بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.

صادقی ادامه داد: هم‌چنین مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* و یا از طریق شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت به نام کمیته امداد کمک‌های نقدی خود را به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان واقعی در ماه مبارک رمضان پرداخت کنند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcdjk0fxyt0xj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین