تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت:توزیع کمک ها باید با رعایت کرامت انسانی خانواده نیازمند صورت گیرد نباید به بهانه یک بسته معیشتی چهره خانواده را نمایان کنیم.
توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در استان/ لزوم حفظ کرامت انسانی خانواده های نیازمند در توزیع کمک ها
به گزارش راه آرمان ظهر امروز به همت سپاه ثارالله استان کرمان ۴۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده سپاه ثارالله و نماینده ولی فقیه در استان توزیع شد.

حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: در ماه مبارک رمضان هر خیری که انسان انجام دهد خداوند چند برابر برایش محاسبه می کند به خصوص جایی که کمک به مردم و فقرا و ایتام است.

وی افزود: به خیرین توصیه می کنیم در روزهای ماه مبارک رمضان نیازمندان را فراموش نکنند و به حضرت علی(ع)  اقتدا کنند تا به واسطه این سنت حسنه؛ پاداش بزرگ را در ماه مبارک رمضان کسب کنند.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: از کار بسیار ارزشمندی که امروز سپاه و بسیج انجام دادند و بسته های معیشتی را به سراسر استان گسیل داشتند تشکر می کنم.

در ادامه سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رهبر انقلاب بنیان گذار رزمایش کمک مومنانه بعد از شیوع کرونا بودند و ما روز اول که به عنوان سرباز عمل کننده فرمان امام خود بودیم اهمیت این کار و حکمت آن را نمی دانستیم اما امروز در بطن کار هستیم و اثر آن فرمان را در سطح جامعه می بینیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به کار مستمر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) طی دو سال گذشته توضیح داد: در سال ۱۴۰۱ به طور ویژه با فرمانی که رهبر انقلاب چندماه قبل دادند که حوزه معیشت را جدی بگیرید فرماندهی کل سپاه و بسیج رزمایش کمک مومنانه را به صورت جدی تر دنبال می کنند.
 
معروفی ادامه داد: برای ماه مبارک رمضان توفیق یافتیم که ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی برای ۴۰ هزار خانوار هر بسته ای ۶۰۰ هزار تومان جمعا به ارزش ۲۴ میلیارد تومان که به همت سپاه و بسیج تهیه شده است بین نیازمندان توزیع کنیم.
 
وی تشریح کرد: بسته ها از امروز در اختیار شهرستانها قرار می گیرد و ظرف ۲۴ ساعت آینده در بین تمام نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود این بسته های شامل ۷ قلم است یک گونی برنج ده کیلویی، دو عدد مرغ منجمد، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا و ماکارونی که هماهنگی کردیم تمام شهرستانها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ماشین بفرستند اجناس را بار کنند و برای توزیع ببرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بدخواهان انقلاب، بدخواهان ملت ایران و کج اندیشان این کار بزرگ را با شانتاژ رسانه ای زیر سوال می برند عنوان کرد: ما لیست توزیع را رسانه ای می کنیم که همه ببینند و سهمیه هر شهرستان مشخص است تا دشمنان شائبه ای برای این خدمت صادقانه ایجاد نکنند.

حسین معروفی گفت: در عید سعید فطر و اردیبهشت ماه هم رزمایش کمک مومنانه داریم و تا زمانی که نیاز باشد و وضعیت معیشتی مردم آسیب دیده باشد ما در صحنه کمک رسانی حاضر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بهترین زمان انفاق در ماه مبارک رمضان است تصریح کرد: از همه مومنان که دل در گرو دین و قرآن و اهل بیت و انقلاب و مردم دارند در خواست داریم در ماه مبارک سبد انفاق برای خود تعریف کنند و هر خانواده ای یک بسته کمک معیشتی را متقبل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: ما تاکید داریم که خیرین و اقفین و ادارات و افراد مختلف به هر اندازه که توان دارند در این امر خیر کمک کنند مهم نیست این کمک ها به دست سپاه برسد یا بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی(ره) مهم است که به دست مردم برسد.

وی افزود: در نیمه ماه مبارک رمضان که متعلق به امام حسن مجتبی(ع) است که خودش بزرگترین انفاق کننده بشری است و شب های قدر کمک های بیشتر صورت گیرد.

معروفی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع کمک ها باید با رعایت کرامت انسانی خانواده نیازمند صورت گیرد نباید به بهانه یک بسته معیشتی چهره خانواده را نمایان کنیم نباید با دید ترحم بنگریم الان تکلیف ما است که شرعا و اخلاقا و عرفا به خانواده ها کمک کنیم.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcfxtdyyw6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین