تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: ۴۵۰ هکتار از اراضی پادگان ۰۵ را با سلسله مراتب فرماندهی، در اختیار شهرداری کرمان قرار دادیم و مشکل آرامستان کرمان به طور کامل حل و فصل شد.
واگذاری ۴۵۰ هکتار از اراضی پادگان ۰۵ در اختیاری شهرداری کرمان/ مشکل آرامستان کرمان به طور کامل حل و فصل شد
به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان به مناسبت آغاز سال جدید، در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارتش در استان کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گفت: قرارگاه منطقه ای جنوبشرق یکی از بزرگترین قرارگاههای کشور است که در سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان منطقه مسئولیتش است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوبشرق با اشاره به اینکه ولایت محوری راهبرد اصلی ارتش در دفاع از آرمان های انقلاب است اظهار کرد: سربازان امام خامنه ای در ارتش ج. ا ایران تا آخرین قطره خون در دفاع از مرزهای کشور آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ با بهره گیری از ظرفیت فرماندهان ارتش در یگان های کرمان توانستیم وظیفه ای را که بر مبنای اصل مردم یاری به دوش ما بود به بهترین نحو در استان کرمان انجام دهیم خاطرنشان کرد: در سیل جنوب کرمان، یگان های ارتش مستقر در استان، امدادرسانی فشرده ای را در خدمت مردم رودبار، زهکلوت و منوجان انجام دادند که مورد رضایت بسیار زیاد مردم در منطقه قرار گرفت.

امیر غلامعلیان به توزیع بیش از ۱۹ مرحله کمک های مومنانه شامل اقلام معیشتی که مرتبط با زیست مردم شرق و جنوب استان بود اشاره کرد و افزود: با مشارکت کمیته امداد و هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط  اقلام معیشتی در بین مردم سیل زده و محروم استان توزیع گردید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوبشرق در ادامه به دیگر اقدامات قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش کشور در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در موضوع آرامستان، قفل و بن بستی در شهر کرمان بواسطه دفن اموات عزیزانمان بوجود آمده بود که با تلاش و ابتکاری که انجام شد ۴۵۰ هکتار از اراضی پادگان ۰۵ را با سلسله مراتب فرماندهی، در اختیار شهرداری کرمان قرار دادیم و مشکل آرامستان کرمان به طور کامل حل و فصل شد که تا صد سال آینده شهر کرمان مشکلی از نظر دفع اموات عزیزانمان نخواهد داشت.

وی به همدلی، همفکری و کمک بدون منت ارتش به سپاه و نیروی انتظامی در تامین امنیت استان اشاره و عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، علارغم اینکه وظیفه ای در این حوزه نداشتیم، اما بواسطه اینکه شهروند این استان هستیم و امنیت مردم را خوراک اولیه در امور کاری می دانیم با تشکیل قرارگاههای امنیتی و انتظامی، در همه مولفه های امنیتی و حوزه های مرتبط با تامین امنیت، دوشادوش عزیزانمان در سپاه و نیروی انتظامی بر اساس نظر شورای تامین استان، بدون هیچ گونه چشم داشتی و بصورت داوطلبانه همفکری و تعامل نمودیم.

وی در پایان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و موفقیت برای ملت ایران بویژه مردم استان کرمان، آمادگی ارتش را در جهت تلاش هرچه بیشتر در خدمت به مردم اعلام کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgzn9qxak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین