تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت:

کوئیک حامل ۶۳ کیلو شیشه به مقصد نرسید

رضا محمدرضایی از توقیف یک دستگاه کوئیک حامل ۶۳ کیلو شیشه در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
کوئیک حامل ۶۳ کیلو شیشه به مقصد نرسید
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از كشف ۶۳ کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی کوئیک عبوری از محور دلفارد- ساردوئیه خبر داد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: مأموران پاسگاه انتظامی دلفارد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور دلفارد- ساردوئیه به یک دستگاه خودروی کوئیک عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
وی بیان کرد: مأموران در بازرسی اولیه از این خودرو ۵۱ کیلو شیشه، ۹۹۰ گرم هروئین و نزدیک ۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف آن جاساز شده بودند را کشف و در ادامه پس از انتقال این خودرو به پارکینگ در بازرسی دقیق از قسمت‌های دیگر آن نیز ۱۲ کیلو و ۶۷۰ گرم شیشه کشف کردند.
 
محمدرضایی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۶ کیلو مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴ متهم که قصد داشتند این مقدار از ماده فوق العاده خطرناک شیشه را از شرق به مركز كشور منتقل کنند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
 
وی تصریح کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به ویژه تولیدات صنعتی و روان‌گردان با جديّت از سوی پليس انجام می‌شود که با توجه به نقش بی‌بديل شهروندان در حوزه افزایش موفقیت‌های خادمان نظم و امنیت لازم است همکاری‌های عموم مردم با خودمراقبتی و عدم گرایش به اعتیاد و همچنین گزارش موارد مشکوک به پلیس تداوم يابد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfytdyxw6d01a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما