تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
۰
plusresetminus
تیمی متشکل از مدیریت جهاد کشاورزی، بسیج مستضعفین و کارشناسان واحد بازرسی ونظارت مدیریت جهاد کشاورزی از بازار کهنوج بازدید و بازرسی به عمل امد.
واحد های صنفی  ‌کالا های اساسی  شهرستان روزانه با گشت های مستمر تنظیم بازار کنترل خواهد شد
به گزارش "راه آرمان" ، تیمی متشکل از مدیریت جهاد کشاورزی، بسیج مستضعفین و کارشناسان واحد بازرسی ونظارت مدیریت جهاد کشاورزی از بازار کهنوج بازدید و بازرسی به عمل امد که در حین گشت زنی در یکی از واحد های صنفی با حضور معاونت محترم دادستانی شهرستان کهنوج از قیمت های اقلام مختلف در آن فروشگاه بررسی گردید

طبق بررسی های به عمل آمده یکی از اقلام کالا های اساسی(روغن خوراکی)پس از استعلام از دیگر فروشگاه ها با قیمت بسیار بالا به مصرف کنندگان توزیع میگردید که با دستور معاونت محترم دادستان شخص اخلال گر بازار در بحث روغن خوراکی روانه بازداشتگاه گردید.
 
ضمن این که اولویت نخست جهاد کشاورزی با توجه به قرار داشتن ماه مبارک رمضان برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیر قانونی قیمت ها و سایر تخلف ها ،انجام گشت های مستمر در سطح بازار تشدید خواهد شد. 
همچنین در این بازرسی ها ضمن بررسی قیمت ها وجمع آوری اقلام تاریخ گذشته و تقلبی تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین نظام صنفی داده شد.

انتهای پیام/کیوان
https://armanekerman.ir/vdcb8sb80rhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما