کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير ستاد فهمای جنوب کرمان؛

طرح تلاوت نور در جیرفت اجراء می‌شود

16 فروردين 1401 ساعت 12:28

مجيد خوبی‌زاده گفت: اولین نشست شورای اداری ستاد فهمای جنوب کرمان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مجيد خوبی‌زاده ضمن تبريک ماه مهمانی خدا، گفت: اين نشست با رويکرد بررسی روند اجرای برنامه‌های ويژه ماه مبارک رمضان در سطح کانون‌های مساجد جنوب کرمان در حال برگزاری است.
 
مدير ستاد فهمای جنوب کرمان طرح تلاوت نور را يکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد برشمرد و افزود: اين طرح قرآنی، هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با محوريت ائمه جماعات در مساجد منطقه برگزار می‌شود.
 
وي بيان کرد: به همين منظور هر شب يک صفحه از قرآن کريم همراه با تفسير قرائت می‌شود.
 
خوبی‌زاده ابراز کرد: برای فراهم شدن زمينه اجرای طرح تلاوت نور، تاکنون قرآن کريم به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان اهداء شده است.
 
مدير ستاد فهمای جنوب کرمان اضافه کرد: همچنين در ماه مبارک رمضان با هدف تأمين قرآن مورد نياز کانون‌های فرهنگی و هنری و مساجد، طرح توزيع قرآن کريم در حال برگزاری است.
 
وی اظهار کرد: با هدف رونق بخشيدن به جلسات سنتی قرآن کريم، تاکنون قرآن در اختيار مربيان و برگزار کنندگان اين جلسات معنوی قرار داده شده است.
 
خوبی‌زاده در خاتمه از رمضان به عنوان ماه همدلی نام برد و گفت: طرح کمک مؤمنانه و افطار کريمانه از ديگر برنامه‌های کانون‌های مساجد منطقه است که به منظور حمايت از نيازمندان در اين ماه اجراء می‌شوند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 125923

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/125923/طرح-تلاوت-نور-جیرفت-اجراء-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir