تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت مطرح کرد؛

دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو

۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان جیرفت کشف شد.
دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری عامل سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.
 
محمدرضایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرک شهید بهشتی جیرفت مأموران کلانتری ۱۲ با بررسی‌های ميدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار را شناسایی کردند.
 
وی بیان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی قضائی این فرد را در یک نقطه از شهر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی وسایل خودرو از قبیل باند، رادیو پخش، مقادیری آچار و سیم تلفن سرقتی را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: این سارق که دارای سابقه هم بود در مواجهه با شواهد و مدارک پليس به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
 
محمدرضایی از شهروندان جیرفتی درخواست کرد ضمن تجهيز وسایل نقلیه خود به وسایل بازدارنده مانند قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcaumn6y49nuo1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما