تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
۰
plusresetminus
فرهاد آراسته گفت: مدیران در دولت مردمی باید مدیر میدانی و جهادی و در راستای حل مشکلات مردم عمل کنند و با پشت میز نشینی مشکلات مردم وکشور حل نمی شود.
با پشت میز نشینی مشکلات مردم و کشور حل نمی شود
به گزارش راه آرمان: صبح امروز اولین جلسه شورای اداری در سال 1401 به ریاست فرهاد  آراسته سرپرست فرمانداری بافت و با حضور حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه محترم، اعضای شورای تامین و شورای اداری در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزارشد.

فرماندار بافت در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وسال جدید به دو مقوله مدیریت یعنی مدیریت برای کسب قدرت، شهرت و رسیدن به مقام و منزلت و کسب سود و منفعت شخصی و دیگری قبول مسئولیت برای مردم و در جهت کسب رضایت خدا اشاره و گفت: امروز نیز با رای ملت و تایید مقام معظم رهبری خدمت رسانی بی منت به دستان پرتوان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی که همان دولت مردمی است، سپرده شده است و مدیران دستگاه های اجرایی فرماندهان این میدان بزرگ هستند و باید عاشقانه و با اخلاص و با اعتقاد قلبی و در میدان برای مردم ورفع مشکلات آنها کار کنند.

آراسته با بیان اینکه علت عقب ماندگی در اکثر حوزه ها عدم استفاده از مدیران فعال است تصریح کرد: با پشت میز نشینی مشکلات مردم حل نمی شود، نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم در دولت مردمی آغاز شده است و ما نیز از تمامی مدیران توانمند، پاکدست و انقلابی برای توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد و انتظار داریم برای بررسی و حل مشکلات شهرستان، مدیران با روحیه جهادی، انقلابی وبه صورت میدانی عمل کنند.

 آراسته در ادامه عدم توجه برخی از مسئولین به موضوعات فرهنگی را مورد انتقاد قرار داد و بیان کرد: مدیران باید در کنار مسائل تخصصی و محوله نسبت به مسائل و موضوعات فرهنگی و دینی بی تفاوت نباشند و توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشند و دستگاه های فرهنگی برنامه های خود را در سال جاری ارائه کنند.

فرماندار بافت در ادامه به موضوع شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره و گفت: دلیل تکرار شعار سال (تولید و اشتغال) برای سال جاری، محقق نشدن و اهمیت موضوع است و بنا داریم در سال جاری جهت محقق شدن آن سه کارگروه در شهرستان با سه محور تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین تشکیل وبه صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

 آراسته در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های امدادی خدماتی و انتظامی خدمات سفر به موفقیت آمیز بودن و عملکرد مناسب دستکاه ها در ستاد تسهیلات سفر اشاره و اظهار کرد: عملکرد و هماهنگی دستگاها سبب شد هیچ گونه فوتی در نوروز امسال نداشته باشیم و تصادف منجر به فوت در شهرستان صفر است.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcdxk0f5yt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما