تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی انارگفت: تعامل سازنده پلیس با مجموعه شهرداري، همواره راهگشاي بسياري از مشكلات شهري و زمينه ساز رضايت مندي بيشتر شهروندان و افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه بوده است .
تعامل پلیس با شهرداري، راهگشاي مشكلات شهري و زمينه ساز رضايت مندي شهروندان
به گزارش راه آرمان؛ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار در جلسه تعاملی با شهردار انار با تشکر از تعامل و مشارکت شورای شهر و شهرداری در انجام اقدامات فرهنگي و اجتماعي، بر تداوم و استمرار اين گونه تعاملات و همکاري هاي دو جانبه تاکيد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اقتدار و داشتن محبوبيت در بين مردم از مسير احترام و عمل به قانون مي گذرد و پلیس همواره در تلاش است با انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله، زمینه ساز ارتقاء روز افزون، شأن و منزلت پلیس و امنیت اجتماعی شهروندان در سطح جامعه باشد.
 
خلیلی نژاد پلیس و شهرداری را مکمل یکدیگر در مدیریت نظم عمومی جامعه دانست و ادامه داد: نقش شهرداري ها بی تردید در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي انکار ناپذیر است و همان‌ گونه که پليس متولي ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، شهرداري نيز با اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود در زيباسازي مبلمان شهري، نقش مهمي در نشاط اجتماعي دارد.
 
ادامه این جلسه مهندس" عبدالرضایی" شهردار انار با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی جامعه بیان داشت: تردیدی نیست که استقرار امنيت پايدار در جامعه، آرامش عمومي و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، همواره ثمره احساس مسئوليت بی نظیر و خدمت صادقانه پليس است.
 
شهردار انار در پایان خواستار تداوم طرح هاي پاكسازي و برخورد قاطع و مستمر نيروي انتظامي با مخلان نظم و امنيت در سطح جامعه شد و افزود: شهرداری نیز همچون گذشته آمادگی دارد تا با پلیس پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي گوناگون همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcaymn6u49nuo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما