تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
۰
plusresetminus
رئیس اداره‌ ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

بازدید و نظارت بیش از ۹۰ درصد مدارس کرمان تا شانزدهم فروردین ماه

رئیس اداره‌ ارزیابی و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از بازدید و نظارت بر فعالیت بیش از ۹۰ درصد مدارس استان کرمان تا شانزدهم فروردین ماه جاری خبر داد.
بازدید و نظارت  بیش از ۹۰ درصد مدارس کرمان تا شانزدهم فروردین ماه
به گزارش " راه آرمان "  احمد فیروزی با اشاره به بازدید از حدود ۹۰ مدرسه توسط تیم ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در نخستین روز بازگشایی مدارس در ۱۴ فروردین ماه خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مدارس استان تا کنون توسط تیم های ارزیابی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و حوزه ستادی بازدید شده اند.

وی با اشاره به اهمیت بازگشت مدارس به آموزش‌های حضوری که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا انجام شد، تصریح کرد: بر اساس تاکید وزیر آموزش و پرورش، بر اجرای مطلوب فرآیند بازگشایی مدارس، پس از هماهنگی‌های لازم در سطوح مختلف استان، مناطق و شهرستان‌ها، که با برگزاری جلسات تخصصی و تهیه شاخص‌های ارزیابی مدارس صورت گرفت؛ طرح نظارت و ارزیابی بر فعالیت‌های مدارس از چهاردهم فروردین آغاز شد.

فیروزی با تقدیر از تعامل ارزنده و فضای همدلی و همکاری ایجاد شده بین اولیای دانش آموزان و مدارس و همچنین درک ضرورت‌ های تربیتی و آموزشی از سوی خانواده‌ها و با تقدیر از تلاش‌های کادر اجرایی مدارس و معلمان در ایام تعطیلی در راستای آماده سازی مدارس جهت حضور دانش آموزان، خاطرنشان کرد: شاخص‌های نظارت بر فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی ایمن در مدرسه، در قالب ۲۳عنوان تهیه و با همکاری معاونت‌های ذی‌ربط و مشارکت ناظرین استانی و منطقه‌ای آغاز شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان افزود: در نخستین روز اجرای طرح تعداد حدود ۶۰۰ بازدید انجام و در سامانه نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش ثبت شد لذا اطلاعات حاصل از تحلیل نتایج جهت شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف و شناسایی مسائل و مشکلات احتمالی برای ایجاد راهبردهای جدید در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

احمد فیروزی گفت: در راستای کیفیت بخشی به اجرای طرح، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس همچنان با مشارکت همه ارکان موثر به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdciwwaz3t1ar32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین