تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
۰
plusresetminus
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: باج خواهی، انگیزه اصلی جنایت شب گذشته کاظم آباد در کرمان بودئو مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست انجام است.
باج خواهی، انگیزه اصلی جنایت شب گذشته کاظم آباد کرمان بود
به گزارش راه آرمان، یعقوب احمدی باج خواهی را انگیزه اصلی جنایت شب گذشته در یکی از روستا‌های کاظم آباد کرمان دانست و گفت: در این حادثه یک نفر به دلیل شلیک گلوله از سوی مهاجمان کشته شده و یک نفر نیز مجروح گردیده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح این خبر افزود: در این ماجرا دو فرد مهاجم با ورود غیرقانونی به اراضی تحت کاشت پسته در یکی از روستا‌های کاظم آباد و تهدید نگهبان این باغ، از او درخواست کرده اند که به بهانه شکستن پای خود؛ صاحب اصلی باغ را به محل بکشاند.

وی اظهارداشت: صاحب باغ بلافاصله پس از ورود به باغ از سوی مهاجمان مورد تهدید قرار گرفته و پسر وی – که در همان لحظه به صورت تلفنی با پدر خود در حال گفتگو بوده- با اطلاع از ماجرا و به دلیل عدم حضور خود در منطقه، از عموی خود خواسته که به باغ مذکور رفته و با مهاجمان برخورد کنند.

رییس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: عموی این خانواده با همراهی چند تن از افراد بومی محل به باغ رفته و در حین پیاده شدن از خودرو از سوی مهاجمان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است.

احمدی گفت: مهاجمان دو نفر بوده اند که متاسفانه موفق به فرار شده اند و کار شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست انجام است.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdceon8zzjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین