تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
سید روح الله نیکخواه گفت: آغاز تولید کتاب ۴۴۰ شهید کارگر استان کرمان باهمکاری بنیاد شهید و امورایثارگران استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای اولین در کرمان رقم خواهد خود.
آغاز تولید اطلس ۴۴۰ شهید کارگر استان کرمان همزمان با هفته جهانی کار و کارگر و بسیج کارگری
سید روح الله نیکخواه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه هفته اول اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری است بنابراین تمامی واحدهای تولیدی سراسر استان که نیروی خدوم و متعهد کارگر را دارند کارفرماها به دنبال تقدیر و گرامی داشت این امر با اجرای برنامه های فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: از جمله برنامه هایی که سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله در این هفته بزرگ دردستور کار دارد به طور اختصار می توان به مهمترین رویداد که برگزاری جشن روز کار و کارگری می شود اشاره کرد گرچه در این بازه زمانی بسیار ارزشمند برنامه های بسیار زیادی  در دستور کار داریم.

سید روح الله نیک خواه تاکید کرد: از مهمترین رویداد ها در این هفته  تجلیل از کارگران نمونه بسیجی، تجلیل از فرماندهان موفق پایگاه های بسیج کارگری، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگر درسطح استان کرمان، عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا بالاخص شهدای کارگر و تجدید میثاق با فرمانده شهدا، سردار دلها را می توان نام برد.

وی ادامه داد: نشست با مدیر عامل شرکت ها و کارخانجات، مراکز صنعتی و صنایع و معادن ، کارفرمایان ،برگزاری جلسات هیات اندیشه ورز  در سطح استان نیز طراحی شده است و  برگزاری یادواره های شهدای کارگری در سطح استان هم اجرا می شود .

نیک خواه تاکید کرد: بازدید از مراکز فعال و موثر کارگری و افتتاح پایگاه های جدید کارگری در راستای توسعه پایگاه های بسیج کارگری در سطح استان است و طرح معرفی کارخانجات و مراکز تولیدی موفق را نیز تدوین کرده ایم داریم که  امیدواریم در این هفته بتوانیم از  زحمات  و تلاش های این جامعه بسیار خدوم و اثر گذار در برنامه های پیش بيني شده قدردانی بعمل آوریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آغاز تولید کتاب ۴۴۰ شهید کارگر استان کرمان باهمکاری بنیاد شهید و امورایثارگران استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای اولین در کرمان رقم خواهد خود.
  https://armanekerman.ir/vdcba0b88rhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین