تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
۰
plusresetminus
با حضور اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کرمان

جلسه کمیته تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان کرمان برگزار شد

با حضور اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، جلسه کمیته تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان کرمان برگزار شد.
جلسه کمیته تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان کرمان برگزار شد
به گزارش راه آرمان: رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بخشنامه وزارتی در خصوص برنامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در سال تحصیلی 1401-1400 از طریق سامانه بزرگداشت مقام معلم به نشانی  htd.medu.irابلاغ شده و همه همکاران عضو ستاد بزرگداشت مقام معلم در جلسه ستاد مرکزی تکریم به صورت مجازی شرکت کرده اند.

رضا رضایی گفت: 24 نفر به عنوان داور شامل 4 نفر در دوره ابتدایی و پیش دبستانی، 4 نفر در دوره دوم ابتدایی، 4 نفر در مدارس استثنایی، 4 نفر در دوره متوسطه اول و 4 نفر در دوره متوسطه دوم و 4 نفر در دوره فنی و حرفه ای و کاردانش، مشخص شده اند.

وی با بیان این که جلسه توجیهی برای داوران استانی برگزار شده، افزود: دستورالعمل اجرایی برنامه های پیشنهادی هفته معلم در تاریخ 8 فروردین 1401 ارسال شده و ابلاغ های مورد نظر برای اعضای ستاد استانی و شهرستانی و منطقه ای صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: تعداد متقاضیان شناسایی شده برنامه جلوه های ویژه معلمی در سطح مدرسه یک هزار و 424 نفر شامل 234 نفر مرد و یک هزار و 190 نفر زن و راه یافتگان به مرحله داوری در سطح منطقه 94 نفر مرد و 642 نفر زن و در کل 736 نفر هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام معلم دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قبل از خطبه های نماز جمعه 16 اردیبهشت 1401، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی، اجرای مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه اداری با عنوان سپاس معلم و نشست هایی با اصحاب رسانه انجام شود.

وی گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه و برگزیده استان تجلیل می شود، نمایندگانی از اداره کل در مراسم هفته معلم در شهرستان ها و مناطق حضور می یابند و مسابقات فرهنگی و ورزشی متنوعی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان، شورای آموزش و پرورش، خیران، صدا و سیما، خبرگزاری ها و همه رسانه ها و... باید برای برگزاری باشکوه و اثربخش هفته بزرگداشت مقام معلم استفاده کنیم.

رضایی گفت: تلاش داریم تا بتوانیم امکانات رفاهی خوبی برای همکاران فرهنگی در هفته بزرگداشت مقام معلم در خانه های معلم و مراکز رفاهی، فروشگاه های معلم، درمانگاه فرهنگیان و...در نظر بگیریم، چرا که هر چه وقت و هزینه در راستای تکریم و عزتمندی معلم انجام شود سرمایه گذاری است.

بر پایه این گزارش، جلسه کمیته تخصصی تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان کرمان با حضور اعضای ستاد استانی بزرگداشت مقام معلم در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcdo90fsyt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین