تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۵
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری گفت: رسالت بسیج هنرمندان انتقال فرهنگ بسیج، انقلاب اسلامی و به ویژه مکتب سپهبد شهید سلیمانی به نسل جدید، جامعه و دنیا است.
رسالت بسیج هنرمندان انتقال فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی به نسل جدید و دنیا است/  نقش آفرینی هنرمندان در تبیین عنوان نامگذاری سال
به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز جمعی از بسیجیان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان به مناسبت ۲۰ فروردین ماه، سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، روز بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی با سردار محمد علی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمد علی نظری ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان گفت: یاد و خاطره شهدا و و شهید سید مرتضی آوینی، روز بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی و همچنین یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: هنر و خلق یک اثر و زیبایی توسط انسان بسیار تأثیر گذار است و شما عزیزان این کار را انجام می دهید.

وی با بیان اینکه مجموعه آثاری که توسط هنرمندان خلق می شود، اثر گذارترین بحث را در بین سایر تولیدات دارد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتی فرموده اند" بارها گفته ام كه هر پيامي، هر دعوتي، هر انقلابي، هر تمدني و هر فرهنگي تا در قالب هنر ريخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود و فرقي هم بين پيام هاي حق و باطل نيست".

سردار نظری با اشاره به اینکه با استفاده از هنر بهتربن پیام را می توانیم به افراد انتقال دهید، اظهار کرد: با تشکیل سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یکی از اقشار بیست و دو گانه سازمان بسیج، کانون های تخصصی تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: رسالت بسیج هنرمندان انتقال فرهنگ بسیج، انقلاب اسلامی و به ویژه مکتب سپهبد شهید سلیمانی به نسل جدید، جامعه و دنیا است؛ می توانیم مکتب شهید سلیمانی را از طریق شعر، خوشنویسی، فیلم و غیره از طریق کانون های تخصصی بسط دهیم و جریان سازی کنیم.

وی تصریح کرد: تولید قدرت نرم از طریق بسیج هنرمندان از مهمترین و سریع ترین ابزاری است که این قشر در اختیار دارد.

سردار نظری با بیان اینکه در عرصه تهاجم نرم که صورت گرفته است نیاز به تخصص و حضور هنرمندان داریم، گفت: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تأکید دارند و در این زمینه هنرمندان می توانند با تولید آثار هنری جهاد تبیین را انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: هنرمندان در تبیین عنوان نامگذاری سال می توانند بیشترین نقش را ایفا کنند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcftvdyjw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین