تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۳
۰
plusresetminus
بیست و دومین مرحله کمک های مومنانه در قالب ۱۲۰۰ سبد کالا در شهرستان کوهبنان توزیع خواهد شد.
توزیع مرحله ۲۲ کمک های مومنانه در شهرستان کوهبنان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان " گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی به خانواده های نیازمند بیست و دومین مرحله کمک های مومنانه تا شب های قدر با صرف اعتباری معادل شش میلیارد ریال توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و با همکاری ائمه جماعت مساجد در شهرستان کوهبنان توزیع خواهد شد.

 روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: کمک به نیازمندان و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار است لذا بر اساس رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی از زمان گسترش ویروس کرونا در کشور رونق خاصی گرفت.

وی تاکید کرد: همزمان با دهه دوم  ماه مبارک رمضان بیست و دومین مرحله کمک های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در کوهبنان اجرا خواهد شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این مرحله از کمک های مومنانه ۱۲۰۰ سبد کالای معیشتی که ارزش هر سبد حدود پانصد هزار تومان می باشد بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا به مبلغ شش میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

روح الله ابراهیمی تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به همت خیرین ، خیریه ها ، مراکز نیکوکاری و مردم نوع دوست کمک های مومنانه رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و این کمک ها به صورت منظم و منسجم انجام می شود .

وی بیان کرد: طی دوران گسترش کرونا با استفاده از ظرفیت خیرین در راستای توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان و اجاره خانه ، ساخت منازل مسکونی نیازمندان ، تهیه جهیزیه ، پرداخت هزینه بیمه  و ... کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ابراز کرد: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده همه توان و ظرفیت های سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم‌له بکار گرفته می‌شوند. 

وی تصریح کرد: در ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر بسته های معیشتی بین نیازمندان در شهرستان کوهبنان توزیع می گردد.
انتهای پیام /کوهبنانی  https://armanekerman.ir/vdchm-nz-23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما