تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
مجید کهنوجی گفت: رسانه‌ها نشان داده اند که در حل معضلات شهری یاری رسان شهرداری هستند و این به خاطر فلسفه ذاتی و وجه مشترک مدیریت شهری و رسانه‌ها است که هر دو در ارتباط با مردمند.
رسانه‌ها در حل مسائل شهری یاری رسان شهرداری هستند
به گزارش راه آرمان؛  مجید کهنوجی در دیدار نوروزی با مسئول نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان های رفسنجان و انار، نقش رسانه‌ها را در افزایش حس اعتماد مردم بسیار مهم و ارزشمند دانست و اظهار کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم مثل همیشه دست به دست شهرداری دهند تا مسائل و معضلات شهری رفع شوند.
 
وی با قدردانی از رویکرد رسانه‌ها در پرداختن به موضوعات شهری و بیان مشکلات شهروندان در قالب خبر، گزارش، انتقاد و انتشار مطالبات و گلایه های مردمی، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، از سوی شهرداری رصد و موارد قابل پیگیری به واحدهای ذیربط ارجاع داده می شود تا اقدام لازم در حل مشکلات صورت گیرد.
 
شهردار رفسنجان ادامه داد: با این وجود برخی گزارش‌ ها و پیام های مردمی که در رسانه‌ ها منعکس می شوند، به ارگان‌های دیگری مربوط بوده و ارتباطی به شهرداری نداشته و طبیعتاً در حیطه پاسخگویی ما نیست؛ لذا می طلبد مسائل با دقت بیشتری منعکس گردد.
 
شهردار رفسنجان تصریح کرد: براساس گزارش مدیریت ارتباطات مردمی، از مجموع پیام ها و گلایه های دریافتی، ۵۷ درصد عملیاتی و ترتیب اثر داده شده است، ۴۰ درصد درحال بررسی و یا در نوبت انجام است و حدود ۳ درصد نیز خارج از حیطه وظایف شهرداری بوده است.
 
کهنوجی با درخواست از رسانه ها برای بیان مطالبات شهروندان، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های شهری به شماره تلفن ۱۳۷ به عنوان پاسخگوی همیشه بیدار و راههای ارتباطی شهرداری رفسنجان در فضای مجازی پذیرای دیدگاه ها و پیشنهادات شهروندی بوده ‌و مردم می‌توانند مشکلات خود را بدون واسطه با شهرداری در میان بگذارند.
 
وی با اشاره به اینکه با شروع سال جدید مقدمات اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های مختلفی توسط شهرداری انجام گرفته است، یادآور شد: جا دارد رسانه‌ها کما فی السابق در انعکاس فعالیت های مدیریت شهری همکاری کنند؛ زیرا مردم حق دارند بدانند خادمین آنها برای توسعه شهر چه کرده اند و عوارضی که پرداخت می کنند کجا هزینه می شود.
 
در این نشست روح الله بادپروا مسئول نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان های رفسنجان و انار با قدردانی از رویکرد مدیریت جدید شهری نسبت به رسانه‌ها، اظهار داشت: اختصاص مکانی برای فعالیت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه از سوی شهرداری و شورای شهر رفسنجان اقدام مؤثری بود که متأسفانه پیش از این عملیاتی نشده بود.
 
وی با قدردانی از تعامل شهرداری رفسنجان با رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فصل جدیدی از ارتباطات را در دوره جدید گشوده است و تعامل مطلوبی با رسانه ها برقرار نموده که می طلبد این ارتباط بیشتر شده و در رفع مشکلات و مسائل حوزه رسانه و مطبوعات در سال جدید شاهد اقدامات بیشتری باشیم.
 
شایان ذکر است، در این جلسه هم چنین مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان خواستار تشکیل نشستی صمیمی با خبرنگاران و اهالی رسانه به منظور همفکری و بهره گیری از توان بیشتر رسانه ها شد.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdciwqazyt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما