تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷
۰
plusresetminus
سرهنگ جعفر غضنفری از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی و دو سارق سیم برق در بردسیر خبرداد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی و سارقان سیم در بردسیر
به گزارش راه آرمان، سرهنگ جعفر غضنفری  فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی و دو سارق سیم برق در بردسیر خبر داد

وی افزود: فردی با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی حدود ۱۰میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود که بدنبال اطلاع پلیس موضوع به طور ویژه تحت رسیدگی قرار گرفت و در عملیات پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بردسیر تشریح کرد: فرد مذکور که قبلا با مجموعه آموزشگاه رانندگی ارتباط کاری داشته است با ادعای ارتباط با پلیس و سایر ادارات توانایی صدور گواهینامه بدون حضور متقاضی و نیز ثبت املاک اقدام به اخذ مبالغ هنگفتی از افراد نموده است.

وی افزود: تمام افرادی که به نحوی مورد اعمال این شخص قرار گرفته اند با تقاضا و با تنظیم شکوائیه و مرجع قضایی موضوع را پیگیری نمایند.

سرهنگ غضنفری همچنین در تشریح نحوه دستگیری سارقان سیم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تلاس شبانه روزی دو سارق شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: ازمخفیگاه سارقان مقدار زیادی سیم و کابل برق کشف شد و متهمان به ۱۳فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcaiin6a49nuw1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما