تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان؛

طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می‌شود

مسلم مروجی‌فرد از طرح مسائل جنوب کرمان و اجرای طرح آمایش سرزمینی خبر داد.
طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می‌شود
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: توسعه و توزیع عادلانه سرمایه‌گذاری در هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: وزارت صمت با مطالعه و لحاظ شرایط موجود تولید و تجارت کشور، برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به تدوین طرح آمایش سرزمینی، اقدامات اساسی در چارچوب تأمین مالی واحدها، تأمین زیرساخت‌ها، تکمیل زنجیره تولید و تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه فعال اشاره کرد.
 
وی تأکید کرد: طرح آمایش سرزمینی صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از اولویت‌ها و اقدمات جدید وزارت صمت با جمع‌بندی نظرات نمایندگان مجلس و استانداران هر استان و با در نظر گرفتن شرایط، توانمندی‌ها و نیازهای هر شهرستان تدوین و اجراء می‌شود.
 
مروجی‌فرد ادامه داد: این طرح نیز با اولویت ایجاد توازن در ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در هر یک از مناطق کشور طراحی شده و یکی از معیارهای مجموعه وزارت صمت در اجرای طرح، توزیع جغرافیایی درست فرصت‌های تولیدی و تجاری در مناطق مختلف است.
 
وی افزود: در جنوب کرمان نیز این طرح در جهت توسعه و توزیع عادلانه سرمایه گذاری در هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد و به‌طور حتم طرح خوب و تأثیرگذاری در جهت رشد صنعتی، معدنی و تجاری منطقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfevdy0w6d0xa.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما