تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
۰
plusresetminus
کمیته نظارت بر روند آغاز حضوری فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس شهر کرمان با حضور معاونان آموزش ابتدایی، متوسطه و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و سرگروه های آموزشی تشکیل شد.
کمیته نظارت بر آموزش حضوری مدارس کرمان تشکیل شد
به گزارش راه آرمان؛ احمد فیروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی آموزش و پرورش استان  کرمان در این جلسه از اهتمام و تلاش های جهادگونه تمامی همکاران آموزش و پرورش استان، به خصوص مدیران و معلمان که برای آموزش های حضوری دانش آموزان، زمینه حضور دانش آموزان را با شادابی و نشاط وصف انگیز در مدارس فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

احمد فیروزی افزود: آموزش و پرورش به عنوان پیشران نظام تعلیم و تربیت کشور برای افزایش امید و نشاط با عزمی جدٌی در اجرای آموزش های حضوری گام برمی دارد و این آغاز با تداوم نظارت های مستمر و هدفمند آموزشی و پرورشی، همراه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص آغاز آموزش های حضوری، کمیته نظارت بر روند آغاز فعالیت های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس در اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف پیشگیری از آسیب های احتمالی و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی تشکیل شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان افزود: نظارت بایستی قانون مند و ارزش مدار، باعث ایجاد انگیزه، داری خروجی در راستای افزایش کار و فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدیران و معلمان مدارس باشد.

فیروزی تأکید کرد: بازدید از آغاز روند حضوری فعالیت های آموزشی و پرورشی، از تمامی مدارس و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcbz0b8wrhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین