تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده لذا می بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود و تمامی آزمونها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.
هیچ آزمونی در اردیبهشت ماه نباید برگزار شود/ عدالت محوری مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است
به گزارش راه آرمان؛  در این نشست با بیان اینکه ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش باید گره گشای کار مردم باشیم و تلاش کنیم که کار مردم را راه بیاندازیم افزود: این مسئولیتی که به ما سپرده شده در واقع به عنوان یک امانت در دستان ماست و باید سعی کنیم امانت دار خوبی باشیم لذا از شما درخواست می نمایم محکم کار کرده و سستی در کارهایتان راه ندهید.

وی در ادامه با اشاره به حضوری شدن مدارس گفت: در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار می گردید همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نگردد. اما از آنجا که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد و با توجه به تبعات و لطمات آموزش غیر حضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش آموزان درست کرد از اینرو حضوری شدن تحصیل یکی از مهمترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

رضایی با بیان خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری در استان توسط اولیا، دانش آموزان و مسئولان صورت گرفت: از تعامل موثر خانواده ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و نهاد های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی فرهنگیان و دانش آموزان خط قرمز ما در زمینه پیگیری آموزش حضوری است بر توجه ویژه به رعایت مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرد و از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خواست که با قدرت آموزش حضوری را پیگیری و اجرا نمایید.

رضا رضایی گفت: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده لذا می بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود و تمامی آزمونها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

وی با اشاره به عدالت محوری بودن برنامه های پیش روی  آموزش و پرورش استان خواستار توجه ویژه به مناطق محروم، حاشیه ها و دانش آموزان بازمانده از تحصیل شد.

رضایی خاطر نشان کرد: عدالت محوری، کیفیت بخشی و تربیت تمام ساحتی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchz-nzw23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما