تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲
۱
plusresetminus
طی حکمی از سوی سردار معروفی:

فرمانده جدید سپاه فهرج معرفی شد

طی حکمی از سوی سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، حسن سنجری بعنوان فرمانده جدید سپاه فهرج معرفی شد.
فرمانده جدید سپاه فهرج معرفی شد
به گزارش راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز؛ آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه فهرج با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این مراسم گفت: معنویت و سرمایه اجتماعی دو مدال افتخار سپاه پاسداران است که باعث شده با تمام ارتش های جهان تفاوت داشته باشد.

وی افزود: همه کسانی که دل در گرو این انقلاب دادند و برای حفظ آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشان تلاش می کنند این ها پاسدار حریم اسلام هستند.

امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: پاسدار بودن مخصوص ایران نیست؛ همه مستضعفینی که در دورترین نقاط جهان دل در گرو عشق داده اند و برای دفاع از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین تلاش می کنند پاسدار هستند.

آقاملایی با اشاره به تغییرات در فرماندهی سپاه فهرج گفت: همه ما سرباز ولایتیم و برای سرباز ولایت مهم این است به وظیفه شرعی عمل کند و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد.

همچننین حسین سعیدنیا سرپرست فرمانداری فهرج در این آیین از اجرای طرح هایی نظیر نهضت آبرسانی مرد میدان، افتتاح مجتمع برج اکرم، مدیریت بیماری کرونا، کمک های مومنانه و ساخت مسکن محرومین توسط مجموعه سپاه در این شهرستان قدردانی کرد.

وی از ابراهیم آبادی فرمانده سابق بعنوان فردی توانمند، لایق و خستگی ناپذیر نام برد و بیان کرد: دوست داشتیم بیشتر از این مدت در خدمت این برادر عزیز باشیم اما به تصمیمی که گرفته شده احترام میگذاریم و برای وی آرزوی موفقیت داریم.

سعیدنیا اضافه کرد: بنده بعنوان نماینده عالی دولت در راستای برنامه هایی که قرار است فرمانده جدید انجام بدهند در خدمت جناب سرهنگ سنجری هستم.

سرپرست فرمانداری فهرج همچنین به اقدامات انجام شده در راستای تحقق شعار سال اشاره و اظهار کرد: در بحث اشتغال، اقداماتی را انجام داده ایم، برنامه هایی را تدوین کرده ایم و افق چشم انداز ادارات را گرفته ایم؛ ان شاء الله در راستای همین اقدامات از کمک و توان جناب سرهنگ سنجری استفاده خواهیم کرد.

وی نقش گشت های رضویون بسیج را در کاهش سرقت ها مهم دانست و عنوان کرد: از دهیاران و شوراهای اسلامی خواستارم در راستای تقویت گشت های رضویون همکاری لازم را داشته باشند.

 حسن سنجری فرمانده جدید سپاه فهرج نیز در این مراسم بیان کرد: با یاری خداوند و با کمک شما مردم ولایتمدار همه توانم را در بحث اجرای برنامه ها و ماموریت های بسیج و سپاه در شهرستان فهرج به کار خواهم گرفت.

وی با تأکید بر اتحاد و همدلی و همراهی حول محور ولایت گفت: از همه ظرفیت عظیم شهرستان در بحث اجرای برنامه های بسیج و سپاه استفاده خواهم کرد و از طرفی این ظرفیت عظیم را در اختیار سایر عزیزان قرار خواهم داد.

فرمانده سپاه فهرج تصریح کرد: برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب تا پای جانم ایستادگی خواهم کرد و شبانه روز با یاری خداوند منان تلاشم را برای جلب رضایت خداوند متعال به کار میبندم.

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده سابق سپاه فهرج نیز در این مراسم با اشاره به حضور قریب به ۱۲ ساله در سپاه فهرج، گوشه ای از فعالیت های انجام شده طی یکسال اخیر را تشریح کرد.

وی گفت: در بحث آمادگی رزم، گردان امام علی (ع) تجهیز ، گشت های رضویون ساماندهی و گردان کوثر نیز سازماندهی شده اند.

ابراهیم آبادی از برگزاری انتخابات سالم و امن و حفظ نیروهای انقلابی و ولایی بعنوان اقدامات عرصه نرم و فرهنگی نام برد و اظهار کرد: فهرج نرخ مشارکت اخذ رای خود را شکست و خوشبختانه جبهه انقلاب نیز خطوط قرمز را رعایت و همه افراد با سلایق سیاسی را زیر چتر نظام و انقلاب آورد.

فرمانده سابق سپاه فهرج همچنین به فعالیت های محرومیت زدایی و کمک های مومنانه اشاره و بیان کرد: در بحث تکمیل مسکن ما توانستیم بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح طرح مسکن محرومین داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار سبد معیشتی توزیع شد و در ابتدای سال جاری نیز ۲ هزار سید معیشتی دیگر توسط گروه های جهادی و بسیجیان توزیع داشتیم.

ابراهیم آبادی در ادامه از توزیع جهیزیه، ویزیت رایگان، ساخت و تکمیل مسجد، طرح های آبرسانی، امدادرسانی به سیل ریگان در ۵ مرحله و ... بعنوان سایر اقدامات انجام شده نام برد و اظهار کرد: در مسائل فرهنگی یادواره خانگی شهدا، ازدواج آسان، پیاده روی جاماندگان اربعین، همایش های وحدت و طرح های جهاد علمی را برگزار کردیم.

فرمانده سابق سپاه فهرج همچنین به اقدامات زیرساختی اشاره و عنوان کرد: ۵ پایگاه مقاومت ما تکمیل شده اند و در حال حاضر چندین پروژه دیگر با عنایت سردار معروفی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در طرح نهضت آبرسانی مرد میدان در دو فاز بیش از ۳۰ روستا را آبرسانی کردیم و برای سال جدید ۶۲ روستا نیز جز برنامه کاری است.

ابراهیم آبادی گفت: برای مسکن محرومین نیز قراردادهایی بسته شده و ان شاالله توسط جناب سرهنگ سنجری این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سابق سپاه فهرج با اشاره به پای کار بودن بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و همچنین تکریم از ایثارگران بیان کرد: دارالوحدت فهرج زبان زد است؛ جای دارد از آحاد مختلف مردم و مسئولان شهرستان فهرج که طی این مدت سپاه و بسیج را همراهی کردند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcexp8zejh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما