تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳
۰
plusresetminus
سردار نظری گفت: سپاه با تمام توان و استفاده از هسته های علمی پژوهشی در خدمت همه عزیزان است تا بحث شعار سال عملیاتی شود
سپاه با هسته های علمی پژوهشی بدنبال عملیاتی شدن شعار سال است
به گزارش راه آرمان؛ سردار محمدعلی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان فهرج از جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ حضرت آقا بعنوان اولویت های سال نام برد و بیان کرد: سپاه با تمام توان و استفاده از هسته های علمی پژوهشی در خدمت همه عزیزان است تا بحث شعار سال عملیاتی شود.

وی افزود: همه دستگاه ها باید متحد کار کنند و قرارگاه اجرایی شدن شعار سال و یا فتوای حضرت آقا بر اساس بضاعت هر شهرستان تشکیل شود.

نظری با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از اولویت های سپاه در سال ۱۴۰۱ است اضافه کرد: دشمن به دنبال فتنه در زمینه قدرت نرم است و باید ضمن هوشیاری، همه امکانات را بسیج و توان دفاعی نرم خود را در مقابل دشمن بالا ببریم.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین خواستار پشتیبانی فرماندار از گشت های رضویون شد و با اشاره به فعالیت گردان شهید برزنگ در این شهرستان گفت: فهرج یکی از شهرستان های مرزی است و حساسیت ما نسبت به مباحث امنیتی بسیار بالاست.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات فرمانده سابق سپاه فهرج اظهار کرد: انصافا سرگرد ابراهیم آبادی بیش از یک سالی که در فهرج مشغول به کار شدند با توجه مشکلات عدیده ای که داشتند پای کار بودند و انتظارات فرماندهی سپاه استان را برآورده کردند.

نظری ادامه داد: همچنین جناب سرهنگ سنجری نیز یکی از افرادی است که سوابق و رزومه بسیار درخشانی در مسائل اقتصادی ساخت و ساز و امنیتی دارند و امیدواریم با بهره گیری از امکانات و مردم نجیب، صبور و ولایتمدار فهرج در انجام امورات محوله مفید و مثمرثمر باشند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcfmvdytw6d0ya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما