تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰
۰
plusresetminus
مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان در حاشیه بازدید از پروژه های محرومیت زدایی مناطق جنوبی گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش ۱۳ پروژه آموزشی در مناطق جنوبی در دست ساخت قرار گرفت.
اجرای پروژه های محرومیت زدایی با دستور وزیر آموزش و پرورش
به گزارش راه آرمان؛  " مهندس رضا هدایتی" مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص پروژه های محرومیت زدایی بیان داشت: این پروژه ها با دستور وزیر آموزش و پرورش در سفر به مناطق سیل زده جنوبی استان در طرح محرومیت زدایی قرار گرفته اند و در دو بخش در دست اجرا می باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: یک بخش از پروژه های محرومیت زدایی که شامل ۲ باب مدرسه در شهرستان جیرفت ، یک‌ باب مدرسه در فاریاب ،  یک باب مدرسه کهنوج و یک باب مدرسه در منوجان کلنگ‌زنی شده اند و کار ساختشان با جدیت در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در مناطق محروم و پر جمعیت در حال ساخت است، گفت: این مدارس ۶ کلاسه می باشند و با ۶۱۰ متر زیر بنای آموزشی با اعتبارات نوسازی مدارس ساخته می شوند.

عضو شورای فنی استان تصریح کرد: بخش دیگر پروژه های محرومیت زدایی در قالب تکمیل پروژه های نیمه تمام‌مناطق محروم در  دست اجراست بصورتیکه محرومترین و ضروری ترین‌پروژه های نیمه تمام‌شناسایی شده اند و با تامین‌اعتبار از محل طرح محرومیت زدایی در حال تکمیل هستند.

مهندس هدایتی با اشاره به اینکه سفر دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش و دکتر رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر به کرمان در پی سیل مناطق جنوبی برکات خوبی داشته است، اظهار داشت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه در فاریاب، ۵ باب مدرسه ۶ کلاسه در قلعه گنج ، یک باب مدرسه ۶ کلاسه در عنبر آباد و یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان رودبار جنوب در بخش دوم طرح محرومیت زدایی در دست تکمیل می باشند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfjvdyjw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین