تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
۰
plusresetminus
طالب خالویی گفت: استان در زمینه تأمین آب شرب مشکلاتی دارد چرا که تأمین این مسئله وابسته به آب زیر زمینی، کاهش آب سفره های زیر زمینی نیز از دیگر مسائل استان است که باید به آن توجه کرد؛ بنابراین تنها راه نجات، سازگاری و تطبیق شرایط با خشکسالی است.
حفظ محیط زیست نیاز به مشارکت قوای سه گانه دارد/ راه نجات مسائل زیست محیطی استان سازگاری و تطبیق شرایط با خشکسالی است
به گزارش راه آرمان؛ طالب خالویی پیش از ظهر امروز با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گفت: معظم له در بیاناتی فرموده اند"حفظ محیط زیست مسئله ای تجملاتی نیست، یک مسأله حیاتی است".

مدیر جدید  اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با ابلاغ سیاست های محیط زیستی به این مسئله تأکید داشته اند، اظهار کرد: باید رویکرد جامعی را از فرهنگی محیط زیستی را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای تنوع اقلیمی خاصی است، تصریح کرد: خشکسالی از خصوصیات ذاتی ایران بوده و است که باید برنامه ها بر اساس این ویژگی ارائه شود.

خالویی در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیستی استان کرمان عنوان کرد: استان در زمینه تأمین آب شرب مشکلاتی دارد چرا که تأمین این مسئله وابسته به آب زیر زمینی، کاهش آب سفره های زیر زمینی نیز از دیگر مسائل استان است که باید به آن توجه کرد؛ بنابراین تنها راه نجات، سازگاری و تطبیق شرایط با خشکسالی است.

مدیر اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان تأکید کرد: حفظ محیط زیست نیاز به مشارکت قوای سه گانه دارد و در این راستا باید به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز توجه کنیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjxmevouqe8vz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین