تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۳
۰
plusresetminus
سردار محمد پاکپور گفت: درایت و عقل استراتژیک سردار سلیمانی بسیار شهره است و رهبر انقلاب هم تاکید کردند که سردار هم عقل سلیمی داشت و هم درایت و شجاعت زیرا در منطقه ای که ما حضور داشتیم، اگر کوچکترین بی احتیاطی را انجام می دادیم ممکن بود یک خطر بزرگ را برای یگان ما ایجاد کند.
درایت، شجاعت و عقل سلیم سردار سلیمانی زبانزد همه است/ نقش بی بدیل لشکر۴۱ ثارالله در تامین امنیت جنوبشرق کشور
به گزارش" راه آرمان "ظهر امروز آیین تکریم معارفه فرمانده لشکر مردم پایه ۴۱ ثارالله استان کرمان، با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهدیه لشکر ۴۱ ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از حضور در لشکر ۴۱ ثارلله گفت: امروز در عقبه و محل لشکر برای ماموریت خاصی حضور یافتیم، لشکر  ثارالله یکی از معدود یگان های خدمتی بود که وقتی دو یا سه لشکر برای یک عملیاتی در دوران دفاع مقدس انتخاب می شد یکی از این لشکر ها  ۴۱ ثارالله بود.

وی ضمن تاکید بر روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله که زبانزد بود، گفت: ما همیشه در دوران دفاع مقدس به یک معادله رسیده بودیم و اینکه هر لشکری که فرمانده مقتدری داشت و یا فرمانده عاقل و شجاعی داشت و هر لشکری که فرمانده ماموریت پذیر داشت؛ همان لشکر همیشه خط شکن بود.



فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش شهید سلیمانی در خط شکنی و قبول مسئولیت اشاره کرد و گفت: نقش و حضور لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات آفندی را باید برای نیروهای جدید تشریح کرد زیرا نیروهای لشکر و تیمی که باسردار کار می کردند و نیروهایی که با وی همراه بودند شاخصه های نام برده را داشتند.

پاکپور با بیان اینکه نقش فرمانده بسیار مهم است، افزود: گرچه در یک لشکر بی شک برخی افراد شاخصه هایی چون شجاعت خط شکنی و قبول مسئولیت داشتند اما در عملیات های آفندی شاخص های تک بعدی افراد بسیار موفق نبود.

سردار پاکپور با بیان اینکه لشکر ۴۱ ثارالله هنوز هم همواره در میدان و خط شکن است گفت: اینکه ما لشکر۴۱ ثارالله را به جنوب شرق فراخواندیم چند علت داشت؛ اول اینکه نیروهای این لشکر بسیار متعهد هستند و دومین علت هم به فرمانده نیروهای این لشکر بر می گردد.

وی با اشاره به مجاهدت های سردار جلال عادلی گفت: در دوران جنگ متعهد و خط شکن بود و از سال ۷۲  هم که لشکر در جنوب شرق مستقر شد نیز خط شکن بود و یک لحظه آرامش نداشت.
 
پاکپور اذعان کرد: در جنوب شرق موضوعات تروریستی سیاسی و تکفیری حاکم بود که برای اجرای این ماموریت  نیروی زمینی سپاه ورود کرد و یکی از عناصر کلیدی موفقیت حضور لشکر ۴۱ ثارلله بود و این لشکر کارنامه درخشانی را در پرونده خود ثبت کرده است و نمره اش با فرماندهی حاج قاسم ۲۰ است.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدارن تاکید کرد: هم اکنون یک منطقه مهم و حساس که در جنوب شرق کشور داریم توسط لشکر ۴۱ ثارالله در حال اداره است و ماموریت به خوبی در حال اجراست و درایت و عقل استراتژیک سردار سلیمانی بسیار شهره است و رهبر هم انقلاب هم تاکید کردند که سردار هم عقل سلیمی داشت و هم درایت و شجاعت زیرا در منطقه ای که ما حضور داشتیم اگر کوچکترین بی احتیاطی را انجام می دادیم ممکن بود یک خطر بزرگ را برای یگان ما ایجاد کند.

وی افزود: خیلی از ماموریت های ما با درایت و شجاعت سردار به آسانی حل می شد و موفق بود سردار عادلی هم از نوجوانی به سپاه وارد شد و سریعا هم در جنگ حضور پیدا کردند و امروز هم بعد از ۹ سال فرماندهی لشکر به زودی  در کنار سردار مارانی خدوم خواهد بود و ایفای نقش خواهد کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی
 
  https://armanekerman.ir/vdcftvdymw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین