تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از جابجایی بیش از ۱۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهرداری طی دو ماه انتهایی سال گذشته خبر داد.
جابجایی ۱۵ هزار مسافر از پایانه‌ مسافربری شهرداری رفسنجان
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا سلمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام تلاش پایانه‌ مسافربری شهرداری رفسنجان در ماههای انتهایی سال گذشته افزایش کیفیت ارائه‌ خدمات به مسافران بود و اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا در اولویت بوده و همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: با توجه به افزایش جابجایی مسافر، افزایش مسافرت ها در ماه های پایانی سال و همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور، در دو ماه انتهایی سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان جابجا شده اند.
سلمانی هم چنین با اشاره به فعالیت ۳۴ دستگاه اتوبوس در سطح شهر، یادآور شد: حدود ۶۸ هزار نفر طی ماه‌های بهمن و اسفند توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان جابجا شدند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان به فعالیت حوزه تاکسیرانی نیز اشاره و بیان کرد: تمدید و صدور ۸۵۷ فقره پروانه رانندگی تاکسی درون‌شهری، آژانس و وانت‌بار از دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان طی ماه‌های بهمن و اسفند بوده است.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchm-nzm23nizd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما