تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
۰
plusresetminus
معاون اجرایی قرارگاه شهید معماری استان کرمان:

سران طوایف بازوی کمکی قرارگاه شهید معماری در کمک های مومنانه

سلمان رجایی گفت: کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان با همکاری سران طوایف با قرارگاه شهید معماری استان کرمان انجام می شود.
سران طوایف بازوی کمکی قرارگاه شهید معماری در کمک های مومنانه
سلمان رجایی معاون قرارگاه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با فعالیت این قرارگاه گفت: قرار گاه شهید معماری زیر نظر قرارگاه قدس است،که در بحث امنیت و سایر خدمات در حوزه جنوب شرق فعالیت دارد.

معاون قرارگاه شهید معمار درباره نحوه فعالیت‌های این قرارگاه افزود: با کمک اعضای قرارگاه نیازمندان را شناسایی و براساس نیازشان درجه‌بندی کردیم؛ برخی خانواده‌ها از نظر معیشتی و مواد غذایی دچار مشکل هستند و برخی خانواده‌ها نیز در زمینه پرداخت کرایه خانه، تامین جهیزیه یا خرابی خانه‌شان. علاوه بر این‌ها در بحث ساخت و ساز و تاسیسات منازل، فعالیت داشتیم.

وی افزود: قرارگاه شهید معمار بر این تصمیم برآمد که در ایام ماه مبارک رمضان کمک های مومنانه را راه اندازی کند، باتوجه به ارتباط و همکاری نیروها در این منطقه سران طوایف با ما در حال همکاری هستند تا بتوانیم در این ماه مبارک رمضان گوشه ای از محرومیت منطقه را کاهش بدهیم.

وی با اشاره به این موضوع که قرار گاه شهید معمار سه استان شامل کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان را در بر دارد ادامه داد: باتوجه به پهناوری این سه استان و محرومیت و نیازمندی مردم این مناطق تصمیم ماثری در این ماه عزیز گرفته شد.

وی تصریح کرد: کمک های ناچیزی از طریق خیرین، تشکیلات به مردم مناطق محروم می رسد اما به این نتیجه رسیدم از ظرفیت خود سران طوایف، ریش سفیدان بزرگان هر منطقه با محوریت خود قرارگاه  با توجه به بضاعتشان با همکاری یکدیگر  و شناسایی مناطق محروم در این ماه عزیز مشکلات رو حل کنیم.
رجایی توضیح داد: خوشبختانه از اویل ماه مبارک رمضان این کمک ها شروع شده است و شروع کار از شهرستان ریگان برای اولین بار با حضور طایفه هاشم زهی و خانواده شهید هاشم زهی  بخش های کمک مومنانه شروع شد  و حدود یک میلیارد تومان ارزاق و بسته های کمک های مومنانه به همراه یک دستگاه تنفسی وکیت دندان پزشکی  و مهمان کردن افراد بی بضاعت بر سر سفره افطار در نظر گرفته شد.

وی گفت:  قرارگاه شهید معمار نیز با آغاز ماه رمضان بیشتر فعالیت‌های خود را در قالب تهیه‌های بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند انجام داد. باتوجه به ایام و مناسبت‌های پیش‌رو باز هم این کمک‌ها ادامه‌دار خواهد بود.


وی با بیان اینکه امیدواریم این امر خدا پسندانه و خیرخواهانه توسط سایر طوایف در مناطق  مختلف حوزه سرزمینی قرارگاه شهید معمار همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد افزود: و  این کار امید بخش سرعت بخشد و در روزهای آتی در قالب کمک های مومنانه بتوانیم خدمات اثر بخشی را برای رفع مشکل معیشتی مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb00b8wrhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین