تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۴
۰
plusresetminus
سعید شَعرباف شهردار کرمان در سالروز ولادت امام حسن (ع) از بهره برداری ۴ بوستان به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در شهر کرمان خبرداد.
بهره برداری ۴ بوستان در شهر کرمان
به گزارش "راه آرمان" سعید شَعرباف  شهردار کرمان  از افتتاح ۲ بوستان همای و همایون و نسترن در منطقه ۲ و بوستان‌های کودک در منطقه ۵ و شهید همت در منطقه ۴ شهرداری کرمان خبر داد و مجموع مساحت این بوستان‌ها را ۱۷ هزار مترمربع بیان کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در این دوره به توسعه پارک‌ها و فضای سبز اهتمام ویژه دارد و توانسته با سرعت‌بخشیدن به فرآیند بهره‌برداری از بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهری در قالب طرح پویش شهر پویا، بوستان‌های کودک، شهید همت، همای و همایون و نسترن را با هزینه‌کرد حدود ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری برساند.

شهردار کرمان بیان کرد: بوستان همای و همایون با ۸ هزار مترمربع و بوستان نسترن با ۴ هزار مترمربع واقع در منطقه ۲ شهرداری کرمان، در مجموع با وسعت ۱۲ هزار مترمربع، دارای امکاناتی از جمله: مجموعه وسایل بازی کودکان، مجموعه وسایل ورزشی، زمین والیبال، رینگ (آوردگاه) دوچرخه‌سواری، میز تنیس، میز شطرنج و سالن آمفی‌تئاتر روباز هستند که امیدواریم در کنار آب‌نما‌ها و آلاچیق‌های ساخته‌شده در این ۲ بوستان و تأمین روشنایی، مکان مفرح و آرام‌بخشی را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی از افتتاح بوستان شهید همت به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع واقع در منطقه ۴ شهرداری کرمان در ۲ فاز همجوار خبر داد و گفت: این بوستان از امکاناتی نظیر: وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و تندرستی، اجرای فضای سبز و تأمین روشنایی مناسب برخوردار است.

شعرباف همچنین با اشاره به انتخاب کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک از انگیزه مدیریت شهری برای بهره‌برداری از پارک کودک به‌عنوان نمادی از توجه به کودکان نام برد و افزود: پارک کودک در منطقه ۵ شهرداری کرمان با وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اجرای فضای سبز، فرش‌موزاییک و فوم مخصوص به‌عنوان فرش ویژه وسایل بازی کودکان، همزمان با سالروز ولادت امام حسن (ع) آماده پذیرایی از همشهریان و استفاده کودکان است.

۶۵ درصد کار ساخت بوستان همای و همایون، ۸۵ درصدِ بوستان نسترن، ۱۰۰ درصدِ بوستان کودک و ۵۰ درصدِ بوستان شهید همت در دوره جدید مدیریت شهری انجام گرفته است.

بوستان همای و همایون، به آدرس: شهرک الغدیر، جنب استخر اشکان؛ بوستان نسترن، به آدرس: بلوار رضوان، کوچه ۱۲خیابان نسترن؛ بوستان شهید همت به آدرس: بزرگراه امام (ره) شهرک شهید همت و بوستان کودک، به آدرس: خیابان ابوحامد، نبش کوچه ۲۶ همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری خواهند رسید.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcbw0b80rhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما