تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۴
۰
plusresetminus
یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد از اجرای طرح پالایش سلامت و ویزیت رایگان مردم مناطق الله آباد و شهرک چهارده معصوم شهر کرمان که با همکاری بیمارستان امام حسین (ع) ارتش و کمیته امداد د رحال برگزاری است، خبر داد.
ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط ارتش و کمیته امداد امام خمینی
به گزارش "راه آرمان" یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از روند اجرای طرح پالایش سلامت و ویزیت رایگان مردم مناطق الله آباد و شهرک چهارده معصوم شهر کرمان که با همکاری بیمارستان امام حسین (ع) ارتش و کمیته امداد که در حال برگزاری است، بازدید کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به همه مسلمانان گفت: در آستانه روز ارتش هستیم که این روز را نیز به همه ارتشیان عزیز تبریک عرض می کنیم، نهاد مردم محور امداد در طول سال همواره برنامه های متعددی در راستای خدمات رسانی به محرومان در سطح استان با همکاری مجموعه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ارائه می کند که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: این خدمات در زمینه های پزشکی، کالا و خدمات و کمک های مؤمنانه بوده که توسط ارتش به خانواده های نیازمند ارائه شده است.

دکتر صادقی به ضریب بالای محرومیت حاشیه شهر کرمان اشاره کرد و افزود: حجم بالایی از مددجویان کمیته امداد استان به ویژه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت که در تأمین ویزیت و هزینه های اولیه پزشکی و درمانی خود با مشکل مواجه هستند با این اقدام ارتش می توانند خدمات پزشکی رایگان دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ این تیم پزشکی شامل پزشکان متخصص است که در زمینه های مغزو اعصاب، قلب و عروق، ارتوپد، متخصص زنان، کودکان و مشاوره به نیازمندان ساکن در منطقه الله آباد و شهرک چهارده معصوم خدمات رایگان پزشکی ارائه می کنند.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdceop8zvjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین