تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛

ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان کلید خورد

بهرام مسلمی مهنی گفت: اولویت برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌باشد.
ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب کرمان کلید خورد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: اولویت برنامه‌های این اداره کل ساماندهی انجمن‌ها می‌باشد.
 
مسلمی مهنی در نشست با مدیران گروه‌های نمایشی جیرفت با بیان این که ما به دنبال این هستیم که انجمن جیرفت تشکیل شود، اظهار کرد: برای این که کار با سرعت انجام شود تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر را در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
وی هدف از تشکیل این جلسه را ساماندهی حوزه تئاتر و تشکیل شورای نظارت، رصد آموزشگاه‌ها و تشکیل انجمن‌ها دانست و گفت: اولین شروع کاری از ساماندهی و تشکیل انجمن‌ها در جیرفت زده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه عدالت فرهنگی باید برقرار شود، افزود: عدالت به این معنا است که هر کس براساس عیار آن بسنجیم چرا که ظرفیت‌های هنری هر فرد نباید نادیده گرفته شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این که نسبت به مشکلات آموزشگاه‌های هنری دغدغه‌مند و نگران هستم، گفت: انجمن‌ها باید با یکدیگر تعامل و همکاری نمایند تا ظرفیت‌های شهر در کنار آنها قرار گیرند.
 
در این نشست رؤسای انجمن‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
در پایان این نشست محسن پلاشی با رأی اکثریت به عنوان رئیس انجمن نمایش شهرستان جیرفت انتخاب شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccxeqs02bqii8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما