تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۰
۰
plusresetminus
 ابراهیم بابایی سرپرست سازمان آتش نشانی از نجات دختر جوانی  که قصد خودکشی از روی پل رو گذر چهار راه ولی عصر (باغملی) شهر کرمان داشت، خبر داد.
نجات جان دختری که قصد داشت با پریدن از روی پل به زندگی خود پایان دهد
به گزارش " راه آرمان " ابراهیم بابایی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ساعت حدود ١۵ ظهر ٢۴ فروردین ماه مردم طی تماس با آتش نشانی کرمان  اعلام کردند دختری  از پل رو گذر چهارراه ولی(عج)  قصد سقوط و خودکشی دارد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطر نشان کرد: بعد از اطمینان از صحت گزارش بلافاصله تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی در محل اعلام شده حضور یافت.


وی گفت: وقتی تلاش آتش نشانان  برای مجاب کردن دختر جوان و برگشت وی از تصمیمی که گرفته بود راه به جایی نبرد و همچنان بر روی لبه پل نشسته بود که هر لحظه احتمال سقوط وی وجود داشت  بنابراین طی اقدامی شجاعانه در یک لحظه توسط آتش نشانان با برنامه ای دقیق و هوشمندانه غافلگیر شد و آتش نشانان موفق شدند  جان وی را نجات دهند .


ابراهیم بابایی به تشریح چگونگی عملیات نجات پرداخت و گفت: یک نفر از آتش نشانان سعی کرد تا با مکالمه به وی ضمن دادن آرامش  به این دختر جوان  او را از این اقدام باز دارد  که در همین حین،  یک نفر دیگر از آتش نشانان با حرکت به سمت این  دختر خانم  و رساندن خود در زمان مناسب مانع از تصمیم وی شد.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان با ذکاوت و هوشمندی توانستند دختر جوان را از خودکشی نجات دهند.

انتهای پیام / طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgz39q7ak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین