تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸
۰
plusresetminus
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت؛

پلیس با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌کند

رضا محمدرضایی گفت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری با روزه خواران در ملاء عام طبق قانون برخورد خواهد شد.
پلیس با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌کند
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، گفت: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی‌باشد.
 
وی خطاب به متصدیان هتل‌ها، رستوران‌ها، میهمان پذیرها و پایانه‌ها افزود: این اماکن صرفاً برای مسافران خود می‌توانند با اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیّت کنند و ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.
 
محمدرضایی بیان کرد: پلیس از رانندگان وسایل نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند و با توجه به این که در ماه رمضان فضای شهر آکنده از عطر بندگی و معنویت است شهروندان در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به مستضعفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام داشته باشند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ابراز کرد: پلیس تمام تلاش خود را جهت تسهیل ترافیک، عبور و مرور، سالم سازی فضای عمومی، آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه‌دار به کار خواهند بست و مردم عزیز ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف، از طریق تلفن ۱۱۰ ما را در اجرای قانون یاری دهند.

انتهای پیام/امیری https://armanekerman.ir/vdccseqs12bqii8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما