تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی، خبر داد:

کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در شهرستان ارزوئیه برگزار می‌شود

نماینده شهرستان ها ارزوئیه، بافت و رابر در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در شهرستان ارزوئیه خبر داد.
کنکور سراسری ١۴٠١ برای اولین بار در شهرستان ارزوئیه برگزار می‌شود
به گزارش "راه آرمان"  صمدالله محمدی، در دیداری صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: عدم برگزاری کنکور سراسری در  شهرستان ارزوئیه،  یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و والدین در این شهرستان بود که داوطلبان مجبور بودند برای شرکت در آزمون سراسری با صرف هزینه زیاد، طی مسافت طولانی بیش از ١٠٠ کیلومتری و استرس دیر رسیدن به آزمون، به شهرستان همجوار، شهر بافت بروند.

نماینده شهرستان های ابر خاطر نشان کرد: با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و موافقت سازمان سنجش و آموزش کشور، برای اولین سال شاهد برگزاری کنکور سراسری ١۴٠١ در شهرستان‌ها ی ارزوئیه خواهیم بود.

صمدالله محمدی نماینده شهرستان های بافت، ارزوئیه و رابرتصریح کرد: تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از قبیل امکانات رفاهی و سرمایشی برای برگزاری کنکور در این شهرها تدارک دیده شده و انجام خواهد شد.

محمدی اظهار داشت: پراکندگی مناطق مختلف و فاصله زیاد مناطق این شهرستان با مرکز شهرستان بافت، در هنگام برگزاری کنکور، هزینه و استرس فراوانی را برای دانش آموزان کنکوری همراه داشته است .

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcdx90fsyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین