تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
محمد مجاز گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن جنوب کرمان فراهم است.
وجود ظرفیت‌های بالقوه انواع مواد معدنی در جنوب کرمان/ اعلام آمادگی فولاد مبارکه اصفهان برای سرمایه‌گذاری معدنی در جنوب کرمان
به گزارش راه آرمان؛ محمد مجاز معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جلسه صبح امروز با نماینده معاونت معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: حضور شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان باعث خوشحالی و پیشرفت همه‌جانبه است که آن را به فال نیک خواهیم گرفت.
 
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: وجود ظرفیت‌های بسیار خوب از انواع مواد معدنی در منطقه، موجب شده است که جای کار و سرمایه‌گذاری زیادی در این منطقه وجود داشته باشد.
 
مجاز بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذار جزء وظایف ذاتی سازمان‌ها است و خوشبختانه در جنوب کرمان همه پرسنل در تمامی جزئیات و اقدامات، همراه سرمایه‌گذاران هستند.
 
وی ابراز کرد: حمایت از سرمایه‌گذار روند کاری را نسبت به سایر سازمان‌ها متفاوت کرده است و این جزء الزامات ما برای پیشرفت این منطقه محروم است.
 
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در همه زمینه‌هایی که سرمایه‌گذاران نیاز داشته باشند آماده همکاری است.

محمدعلی اشرف نماینده معاونت معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ادامه گفت: روند شرکت فولاد بیشتر در جهات حمایتی و بحث تأمین پایدار و انجام مأموریت‌های مشخص شده بالادستی صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: در همین راستا هرگونه حمایت و توسعه‌ای که منجر به هدف تأمین پایدار در جنوب کرمان انجام شود را دریغ نخواهیم کرد.
 
اشرف تصریح کرد: بررسی‌های ما از وجود ذخایر و ظرفیت‌های خوب در زمینه‌های کرومیت، منگنز، سیلیس و تیتانیوم در جنوب کرمان دارد.
 
وی تأکید کرد: اگر در منطقه و مسئولین علاقمندی و همراهی باشد، فولاد مبارکه علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های معدنی جنوب کرمان دارد.
 
نماینده شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه در مصرف آب کم مصرف‌ترین واحد جهانی است و در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی هم فعالیت‌های آن در کشور مشهود است و امیدواریم با حضور در جنوب کرمان نیز این اقدامات را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchi-nzq23niid.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما