تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
۰
plusresetminus
مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد:

خیرین مدرسه ساز ۱۹۳ پروژه خیری را در استان می سازند

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی تکریم از خیرین از فعال بودن ۱۹۳ پروژه خیری آموزشی در استان کرمان خبرداد.
خیرین مدرسه ساز ۱۹۳ پروژه خیری را در استان می سازند
به گزارش "راه آرمان"   مهندس رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس از فعال بودن ۱۹۳ پروژه آموزشی خیری با هزار و ۱۲۸ کلاس درس در استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی مدارس در روز ملی تکریم خیرین طی پیامی از نیت خیر و اقدام انساندوستانه خیرین در ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی تقدیر کرد و گفت: اکنون ۱۹۳ پروژه آموزشی در استان توسط خیرین مدرسه ساز در دست اجراست که ۹ مجتمع آموزشی بزرگ از ۱۸ کلاسه تا ۲۴ کلاسه نیز با مشارکت خیرین نیکوکار در دست ساخت است.

مهندس هدایتی با اشاره به اینکه قطعا این مهر ورزی ها و بزرگ منشی ها هیچ گاه در حافظه تاریخی مردم استان کرمان پاک نخواهد شد؛ تصریح کرد: با توجه به نیاز و کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان خیرین اینجا هم با قدرت وارد شده اند و ۱۵ پروژه مدرسه سازی و مجتمع آموزشی در شهر کرمان در دست اجراست.

عضو شورای فنی استان اظهار داشت: پروژه ۲۴ کلاسه خیر نیکوکار علی احمدی ، پروژه هنرستان ۳ هزار متر مربعی زنده یاد مهندس افتخاری، پروژه ۲۴ کلاسه اقای صفری در منطقه حاشیه ای سراسیاب فرسنگی، پروژه بزرگ ویژه دانش آموزان اوتیسم به همت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵، پروژه ۲۴ کلاسه اتاق بازرگانی و شرکت توسعه عمران کرمان از جمله پروژه های شاخص خیری استان در کنار دیگر پروژه های مشارکتی خیری بوده،که در دست اجرا هستند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcayin6a49nuu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین