تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۱
۰
plusresetminus
اکبر نجفی گفت: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: سهم مشارکت مردمی در حوزه امنیت، سهمی بسیار تاثیرگذار وغیرقابل انکار است.
مردم در حوزه امنیت اجتماعی نقش تاثیرگذار دارند
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ اکبر نجفی در دیدار صمیمی با مدیر مسئول و هیات تحریریه پایگاه خبری خانه خشتی، مطالبه گری در حوزه خبررسانی را مهم عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید مطالبه گر باشد و مسئول هم در قبال مسئولیت که همان خدمت گزاری است، باید پاسخگو باشد.
فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: حضور خبرنگاران و مطالبه گری آنها می تواند به مسئول کمک کند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهد.
 
وی با بیان اینکه ارتباط با مردم جزء اولویت های ماست، بیان کرد: سهم مشارکت مردمی در حوزه امنیت، سهمی بسیار تاثیرگذار و غیرقابل انکار است، برای مثال، همکاری مردم در چهارشنبه آخر سال نسبت به سنوات گذشته بسیار چشمگیر بوده است.
سرهنگ نجفی ضمن تشکر از همراهی مردم درچهارشنبه آخر سال، افزود: در چهارشنبه آخر سال حتی یک مورد تماس مربوط به این موضوع نداشتیم و اگر همکاری مردم در این مورد نبود، موفق نبودیم.
فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: علیرغم افزایش ۲۵ درصدی سفرهای امسال، میزان تصادفات جاده ای برون شهری و درون شهری در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش داشته که بخش زیادی از آن منوط به همراهی و همکاری مردم بود.
وی افزود: در حوزه سرقت های مهم در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش داشتیم و در حوزه کشفیات هم توفیقات خوبی کسب شده است.
وی خاطرنشان کرد: امنیت، فعالیتی جمعی است و همکاری مردم، خانواده ها و سازمان هایی که در کنار ما هستند، می تواند در این حوزه موثر باشد.
سرهنگ نجفی به نقش مهم امید بخشی به جامعه توسط رسانه تاکید کرد و گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و این شایعات در راستای تفرقه افکنی و دشمنی با کشور ماست که با بصیرت افزایی و آگاهی خنثی خواهد شد.
وی تاکید کرد: عوامل انتظامی با تلاش جهادی و شبانه روزی در راستای امنیت شهرستان تلاش خواهند کرد و مردم و رسانه ها هم در این حوزه سهیم هستند.
گفتنی است، سلسله دیدارهای نوروزی هیات تحریریه پایگاه خبری خانه خشتی با مسئولین، پیش از ظهر امروز با فرمانده انتظامی رفسنجان در محل ستاد این فرماندهی صورت گرفت.
 
خبر از منیژه نوروزی
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdch--nzx23niid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما