تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶
۰
plusresetminus
خیر اندیش رییس جهادکشاورزی گفت: شکر ازبهمن ماه سال گذشته ۱۶۲۰ تن سهمیه داشته ایم که ۷۰۰ تن نیز به صنف و صنعت تعلق گرفته است، گوشت گوساله منجمد ۴۶۴ تن و ۳۶ هزار ۷۹۳ تن گوشت قرمز و مرغ گرم  در بازار توزیع شده است .
سهمیه روغن اختصاص یافته، تنها۶۰ درصد مصرف استان را تامین می کند/۱۶۲۰ تن سهمیه شکر داشته ایم
محمد خیراندیش مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان در ستاد تنظیم بازار کرمان به ارائه گزارشی از توزیع کالاهای اساسی شمال استان کرمان پرداخت و گفت : از آبان ماه سال گذشته  تا کنون ما میزان ۷۴۵۰ تن انواع برنج و ۳ هزار و ۳۸۸ تن مرغ منجمد را در سطح استان توزیع کرده ایم.
 
خیراندیش از توزیع روغن با سهمیه  ۱۳۸۸ تنی خبر داد و گفت ؛ تا یک ماه گذشته هیچ مشکلی در توزیع روغن نداشتیم ولیکن سهمیه اختصاص  داده شده برای خانوار ۱۳ هزار و ۲۵۵ تن و برای صنعت نیز ۱۴۹۲ تن بوده است که تنها۶۰ درصد مصرف استان بوده است که لازم است دقت بیشتری در توزیع صورت گیرد اما با این وجود خوشبختانه تابحال مشکلی در کرمان نداشتیم .
 
 
وی  اذعان کرد: شکر ازبهمن ماه سال گذشته ۱۶۲۰ تن سهمیه داشته ایم که ۷۰۰ تن نیز به صنف و صنعت تعلق گرفته است، گوشت گوساله منجمد ۴۶۴ تن و ۳۶ هزار ۷۹۳ تن گوشت قرمز و مرغ گرم  در بازار توزیع شده است .
 
نحوه توزیع براساس جمعیت وسرانه مصرف شهرستان هاست
 
خیراندیش افزود: در هر شهرستان براساس جمعیت و سرانه مصرف توزیع داریم مثلا سرانه مصرف ارزوئیه : ۱/۶۱ ، زرند ۵/۷۷،  سیرجان ۱۳/۵۴ است.
 
در ادامه این جلسه، ارسلان میری مدیر کل تعزیرات کرمان برای سهولت در جابجایی و توزیع کالا در سطح استان گفت: پسندیده است که جهاد کشاورزی درجنوب و شمال ،میزان کالا برحسب مثال میزان روغن و نوع آن را با نیروی انتظامی هماهنگ کنند و لیست کالاهای خود را بواسطه متولیان جهاد کشاورزی یا کارخانه ها با این نهاد امنیتی هماهنگ کنند.
 
درپایان حسین مهرابی معاون استاندار کرمان، در جمع بندی جلسه تشریح کرد: اداره کل اطلاعات و اطلاعات سازمان سپاه اگر انبارهایی را در بحث احتکار می شناسند حتما گزارش و اطلاع دهند ضمن اینکه جهاد کشاورزی شمال استان نامه ای با امضای استاندار و با استناد به مدارک مستدل به وزیررکشاورزی ارسال و خواستار افزایش سهمیه روغن استان شود .

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcfevdyxw6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین