تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۷
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

علی‌آباد مهد پرورش نخبگان فرهنگی و هنری است

بهرام مسلمی مهنی گفت: شهر علی‌آباد مهد پرورش نخبگان فرهنگی و هنری است.
علی‌آباد مهد پرورش نخبگان فرهنگی و هنری است
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع مردم علی‌آباد شهرستان جیرفت گفت: شهر علی‌آباد فرهیختگان زیادی را پرورش داده است که ظرفیتی برای استان و کشور است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان علی‌آباد را شهر فرهنگ و ادب نامید و تصریح کرد: چرا که نخبگان زیادی در حوزه داستان، شعر، رسانه، تئاتر و ... دارد که سرآمد بسیاری از شهرهای بزرگ است.
 
مسلمی مهنی با بیان اینکه عامل همه بدبختی‌ها و خوشبختی‌ها فرهنگ است، گفت: بزرگترین دغدغه‌ای که امروز جامعه ما با آن روبرو است فرهنگ است که مقام معظّم رهبری مدظله العالی نیز بر این مهم تأکید زیادی دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: می‌طلبد در جهت شناخت ابزارهایی که امروزه در دنیای ارتباطات وجود دارد و ارزش‌ها و باورهای ما را مورد هدف قرار داده است هوشیار باشیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تأکید بر این‌که فرهنگ نیازمند مجاهدتی هوشمندانه است و هر جا در اجرای راهبردی موضوعی موفق نشدیم به دلیل غفلت از فرهنگ آن موضوع بوده است، گفت: برای جلوگیری از انحراف جامعه در زمینه‌های مختلف باید فرهنگ‌سازی کرد.
 
مسلمی مهنی با تأکید بر این‌که از هنرمندان حمایت خواهیم کرد، گفت: هنر ما حمایت از قشر هنرمند است امیدواریم بتوانیم با تعدد رویدادهای فرهنگ و هنر بار دیگر شاهد رونق در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشیم.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcgy39qyak9xx4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما